Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Helt okej dag!

Av Ronja Grahn - 28 september 2011 16:16

Nyss kommit hem efter en lång dag, som ändå gått rätt fort. Och varit helt okej.

Imorse kom en klass från sjuan, som gick och lyssna på våra olika stationer som vi från bf2 fixat. Jag och Elin berättade för dom om kärlek, vad som är bra att tänka på...hehe!

Det gjorde vi bra iallafall.

Sen reflektera vi och hade nå genomgång med läraren.

Efter lunch skulle niorna komma och två från bf skulle berätta för dem om programmet. Och eftersom Theresé blev sjuk och var tvungen fara hem, så ställde upp och tog hennes plats.

Så var inte så förberedd med andra ord, men det gick bra iallafall!:)

Och nu är då det bort gjort..


Var en sväng på dollar och köpte lite karra, det har jag allt gjort förtjänt av.. ;)

Så fick jag ett sms av mamma att det bir tacos till middag, det är LYCKA!


Ikväll ska hamsterburen städas, eftersom jag inte hann det igår. Så ska jag försöka skriva klart packlistan också, och nån form av handlingslista - små saker man behöver som shampoo osv.

Sen ska jag även göra klart nå uppgifter så jag slipper sen.. :)

 
 
Theresé

Theresé

28 september 2011 22:50

Du är då en räddare i nöden :) En otroligt bra vän :D tack för att du kunde ställa upp :D

http://theresekumpula.bloggplatsen.se

Ronja Grahn

28 september 2011 23:46

Klart jag ställer upp.. Det var så lite så, bara kul.. :)
Du är också en bra vän Theresé! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards