Ronja Grahn

Alla inlägg under januari 2009

Av Ronja Grahn - 17 januari 2009 19:57

Nu ska jag se körslaget och äta Godis, ;) haha,

HEJA TEAM ERIK!! :D

Kram

Av Ronja Grahn - 17 januari 2009 19:10

Betydligt varmare nu än i Torsdag, HAHA, ;)

Fick typ 10 komentarer av olika personer och alla va nästan lika dana:

"Åå så kallt, Jag kommer aldrig flytta till Arvidsjaur",

Haha,

Men som tur är så är de inte så kallt jämt, hehe.

Idag tex. -10.   ;)


Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 17 januari 2009 18:52

Såg en jätte bra film me Marielle,

Den heter: The eye,

Om ni inte har sett den så: SE DEN!! :D

Jag tycker den är jätte bra. :P

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 16 januari 2009 15:48

Har vart hos Marielle Fredag till Lördag,

Hade jätte skoj, ;) haha.  <3333

Skriver mer sen.

Kram/Ronja


Av Ronja Grahn - 15 januari 2009 20:12

Jag kommer från: Sverige
Jag heter: Ronja
När fyller du år? 11 December
Tycker du om någon just nu? Nja,
Om sex månader: Ingen aning,, Kan ej se i framtiden.
Jag samlar på: Pengar.. HAHA ;)
Gröna eller röda äpplen: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Haha, Då ringer jag inte, xD Då är jag nog på rummet eller nå. it vet ja.
Gillar du golf? Ne.. haha
Vilken tid gick du upp idag? 07.00
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Ja
Hur svarar du i telefon? "Ronja" Eller "Hallå"
Vad ska du göra ikväll? Vet inte.. haha ;) Just nu så sitter jag vid datorn. :D
Vad ska du göra imorgon? Skola, Vännerna ;)
Var vill du bo när du blir stor? Vet inte.
Är det okej att gråta? Jao de äre väl, bara man it göre hela jävla tiden, haha. Har man anledning så,;)
När grät du senast? it fan har jag väl koll på de.
Vilken årstid tycker du bäst om? Vår och sommar
Laddar du ner musik och film från Internet? Jo. =)
Skulle du göra om du vann en miljon? Å gu.. De är mycke de. xD ;)
Bär du glasögon eller linser? Nepp
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nja.
Har du piercing?
Har du tatuering? Nepp
Vill du gifta dig? Ja i framtiden ja, ;)
Vill du ha barn? Ja
Solar du ofta? Sommarn blire väl då och då. :)
Är du bra på att laga mat? Haha, jag vet it. vad tycker du? :P
Gillar du att dansa? haha nä.
Hur vig är du? Nej inte vig. xD
Vilken är din favoritglass? Piggilin, HAHA :D
Tror du på ett liv efter döden? Ne
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kväll

Vilken ögonfärg har du? Gröna
Vilka hårfärger har du haft? Blont, brunt...
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja.
Är du beroende av något? Jo, många saker.
Senaste låt du hörde? Mercy - Robin Bengtsson
Brukar du bädda sängen? ibland
har du kysst någon den sista veckan? Ne
Vem kramade du senast? Vet inte.. Mårran? Linnea?
Var du glad igår? Jo
Sminkar du dig? Ja
Känner du dig värdelös? Nädå.

Av Ronja Grahn - 15 januari 2009 19:19

Vaknade, steg upp, klädde mig, gick ner, kollade på termometern,

Då fan vart jag klar vaken.

Stod och stirra på den där termometern ett tag, sen gick jag upp och bytte kläder till nå varmare.

Så här jävla kallt vorde de inte få vara.

Av Ronja Grahn - 15 januari 2009 18:53

Började morgonen me att  försova mig.

Inte bra. :/

Vaknade 07.00, och bussen går 07.40

Fatta brottom man fick ha.

I vanliga fall så stiger jag upp 06.00

De är ju nog brottom.

Jaja.. Jag hann då och de va ju tur.

Skolan va lång å jobbig. hah.

Har lämmnat in två läx-prov. De gick ju jätte bra!. HAHA. xD ^^

Engelska och matte.

 :P.

Har gjort klart min halsduk på slöjden.

Den vart skit FUL.

De fulaste jag nånsin gjort. haha.

Den får nog åka i sopen.

Sen har de inte hänt så mycke speciellt mer idag.

Mest en helt vanlig Torsdag, ;)

Och imorgon äre fredag, sen helg... Fan så sköönt. :D


Är hemma själv ikväll, mkt nice eller syrran är å hemma, men de räknas inte. haha.

xD ^^

Ha de bra!

Kramiz/Ronja


Av Ronja Grahn - 14 januari 2009 20:32

Skolan i dag va mycket okej,

Vet inte riktigt så mycket å säga om den.

På musiken såg vi film, Kemin så labba vi me nå, (så de börja stinka som fan), På so/svenska jobba vi me frågor, på lusen så läste vi (HAHA)

och på gympan körde vi bomben. xD ^^

De va typ allt som hände på skolan idag.


Jag har gått med i en träning som är Onsdagar i byan,

De är som "gympa". (uppvärmning,Styrka,kondition,Avslappning.)

De va faktiskt riktigt skoj. =) Nicenice!

Efter de så duscha jag, sen ha jag fikat och läst lite läxa.

Och nu så sitter jag här. ;)  


Å nu ska jag fortsätta sitt här en liten stund. Hahah.... ^^,

Ha de bra!

Kramkram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards