Ronja Grahn

Alla inlägg under januari 2009

Av Ronja Grahn - 11 januari 2009 15:24

Har vart ute och me Hilda och Frille idag. xD

Longerade Hilda, jag fick lite hjälp me de för de va inte lätt.

Hon fatta typ inte grejen + att hon är den tjurigaste som finns.

Och hon försöker vara den som bestämmer.

Och Frille körde jag åt Moa, (känade lite pengar) ;) Hehe.

Moa hade annat för sig idag.

Frille låg på som fan, fick typ ont i armarna av att hålla in han.

De gick jävligt fort. xD ^^


Gode skönt ute nu, de är typ noll gradigt.

Inte illa.......  ;)


Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 11 januari 2009 11:49

Idag har jag inte sovit lika länge. haha. :)

Sovde typ bara till halv elva. ;)

Och när jag vakna fick jag typ sinne för att jag hade så jävla stökigt i rummet. haha.

Så då börja jag dagen me å städa. xD ^^

Efter de så åt jag frukost, och nu så sitter jag här. ;)

Nå mer har inte hunnit hända idag. haha.

Skriver väl mer sen.

Kramkram/Ronja 


Av Ronja Grahn - 10 januari 2009 21:34

Yeey, Team Erik gick vidare. haha ;)


Har kommit på vad jag ska spara till, Ska spara till en bärbar dvd. =)

Ha gode länge velat ha en men de har ju vart så mycke annat jag också vela ha så de har inte blivit. Men nu ska jag spara till en dvd. ;)

Skulle verkligen va nice att ha en.

Då jävlar ska ja se film hela nätterna. Haha. :p

Jag tror heller inte de kommer ta så jätte länge att spara ihop till en.

Just nu så har jag ca. 500 kr. (har nydligt vart och shoppat) xD ^^ haha.

Fast jao.. Kanske de tar ett tag.

De beror hur duktig jag är på att spara. haha.

Vi få se hur länge de tar. :)


Krami/Ronja


Av Ronja Grahn - 10 januari 2009 19:43

Har hittat en ny bakrund nu. =)

Den va mycket finare.

:)

Snart ska jag nog sätta mig och se körslaget, å äta godis.

Hejar på team Erik. ;) hehe.


Kramkram /Ronja

Av Ronja Grahn - 10 januari 2009 18:58

 Dagens vaknande: 12.20 (a)
Dagens låt: with every bit of me - Kevin Borg

Dagens dusch: Den blir ikväll, =)
Dagens kläder: Mjukis byxor och en grå kofta. =)
Dagens frisyr: uppsatt, med en snodd. :P
Dagens smink: Inget faktiskt, ;) (väldigt ovanligt)
Dagens att göra: Bara vara.
Dagens vill ha: En Kram. :)
Dagens saknad: ALLA!
Dagens tråkigaste: Att.... Hmm...Nä kan inte komma på nåt.

Dagens finaste: Himlen, ;) Haha. Den va jätte fin där vid 14.00,
Dagens måste: Har inga måsten idag, Jag ska bara vara. :P haha
Dagens dricka: Mormor saft.
Dagens köp: Inget
Dagens kärlek: ------
Dagens mående: Gode bra! :)

Av Ronja Grahn - 10 januari 2009 16:23

Hejhej! ;)

Haha idag vart he sovmorgon. =) Kan man ju säga.

Ska jag vara exakt... så va han 12.16 då jag kolla på klockan i mitt rum. 

Åså steg jag upp typ 12.30 eller nå. haha. ;) Mycket skönt att sova ut.

Har varit så grymt trött. För hela lovet har man ju vänt på dygnet och så när vi börja om skolan då på Torsdagen. Tro du jag va nå trött. Och lika trött va jag på Fredagen. Igår kväll somna jag mellan typ 01.00 och 02.00,

Så jag har ju allså sovit typ 12 timmar. Men då kom jag ju vara super pigg ikväll. och va uppe halva natten. Och sen sova säkert lika länge.  De kom iaf sluta me att jag är jätte trött på Måndag på skolan. xD

Äh skit samma. De får blir så. De är gode skönt å sova ut när man kan. ;) haha.

 Efter att jag vaknat och ätit frukost/lunch så va jag ute ett tag.

Gode varmt ute idag, här va de + grader. =) yey,

Så jag har typ vart ute ganska länge. (typ 2 timmar)

Och nu så sitter jag här.

Så nu ska jag bara vara resten av dagen/kvällen. Haha

De är gode himla nice. :)


Ska blogga mer senare!

Pussåkram på er! ;) /Ronja



Av Ronja Grahn - 9 januari 2009 21:19

Yeey! ;) Haha

Jag kom på hur man gör pressentations bild. ;) haha

De va rent pinsamt lätt. xD

Nåja. Nu vet jag iaf hur man gör de. haha.

Kram på er ;) <3

Av Ronja Grahn - 9 januari 2009 21:05

Har ätit så mycke Chips å Godis att jag fått ont i magen. haha.

Är värsta godis grisen. xD


Har just prövat ladda upp en bild, Jag tror de fungerade? :)

Just nu försöker ja komma på hur man väljer pressentations bild,

får klura lite till. ;)


Kram/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards