Ronja Grahn

Alla inlägg under januari 2009

Av Ronja Grahn - 9 januari 2009 19:20

Nu har jag börja förstå mig på de där me design lite bättre. :)

Och hittade en ganska söt bakrund.

Men de är inte lätt att hitta en bakrund och en färg till så att de passar ihop. xD

 Jaja... Börjar iaf förstå den här bloggen bättre nu.

Och den va jätte mycket bättre än den andra tycker jag.

 De är ju bra ;) haha.


Skriver kanske mer ikväll.

Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 9 januari 2009 14:13

Vet att jag just nu har lite väl tråkiga färger, men de får vara så tills vidare, De finns ju 10000 olika sätt att ha på. Så jag orkar inte välja nu. :P

De gör jag nån annan gång.


Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 9 januari 2009 14:09

Hejsan!

Nu har jag gjort en ny blogg, eller jag har ju bytt från  blogg.se till bloggagratis.se, De va Åman som tipsa mig, och tyckte de var bättre här.  Så då gick jag in och kolla och så sant.

Detta ställer var mycket bättre och finare.

Så Hejdå blogg.se. ;) Haha

Hoppas ni läser de jag skriver.

Ha de så bra!

Massor me kramar/Ronja

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards