Ronja Grahn

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Ronja Grahn - 4 mars 2009 20:26

Träningen gick jätte bra, :)

Vi vart bara 3 idag, (med tränaren),

Men de är väl så då de är sportlov, nån va i Norge, nån hade migrän,nån skulle baka, nån jobbade.

De är ju sådär, ;) . . .

Lotta skulle inte dit hon va i Arvidsjaur, så jag tog fram sparken och sparka dit, Jag tog tid och de tog 17 minuter, å då gick jag vissa gånger, och ibland stanna jag upp då de ringde och då jag mezza.

Så man kan nog säga att de tar en kvart. :)

Ganska snabbt ändå.

Efter träningen, Va de ju jävlat kolsvart ute,

Fy fan va jag gruva mig för att fara och gå me sparken.

De va som att dom läste mina tankar och så fråga dom om jag ville ha skjus hem, Då släpte en klump i magen. :)

Så jag fick skjus hem. Tusen tack för de!


Imorgon ska jag upp tidigt, de har jag bestämmt :) haha.

Varför sova bort hela dan?  ;)

Åså ska Alva komma och rida på morgonen nån gång.

De blir kul.

Söt Alvisen som också fyller år imorgon.


Nu ska jag nog fika snart, sen se en till Beck film av dem jag lånade av

Marielle. :)

Kramkram/Ronja

Av Ronja Grahn - 4 mars 2009 16:22

Gu va de va fint ute idag då.

Va i stallet före lunch, borstade upp Tinni och Hilda,

Börjar ha våra misstankar om va Hilda har gjort men vi vet inte säkert än.

Frille får va ledig idag, Han har jobbat på bra.

Efter de gick jag in, tog en snabb dusch, (stavningen?)

Sen på me nå rena kläder åså vart inne och bara slöa. :)

Senare va jag ut en sväng till,Kolla när syrran åkte skidor och tog lite kort på olika saker. :)

Jag älskar verkligen att ta kort. ^^

Tänk va tråkigt de va när jag int hade nån kamera, haha.

Tur att jag inte lyssna på mina kompisar som inte tyckte att jag skulle köpa de för att jag skulle bli less efter typ en vecka.

Men jag köpte den ändå för att jag visste att jag inte skulle bli de. ;)

Och rätt hade jag, jag är då inte less den ännu. :)


Nu ska jag gö nå mat till jag och Moa, sen far Moa och jag är hemma själv, ;) haha, Yaay. (Mamm och Papp jobbar kväll)

Träningen ikväll hörde me Lotta och hon visste inte riktigt om hon skulle fara, Är rädd de blir en promenad, :s Fy faan.! ;)

Fast kanske de skulle vara bra för att över vinna min rädsla?

Jaja, Få se hur de blir.

Kram på er! /Ronja

Av Ronja Grahn - 4 mars 2009 11:04

Vaknade imorse av att damsugaren gick, inte kul.

Kunde då inte somna, men de va väl lika bra att stiga upp.

Åt frukost och satt och läste, och nu sitter jag här. :)

Sitter och tänker på vad jag ska göra idag, har typ inga planer alls så får väl ta dagen som den kommer.

Ikväll äre träning i byan, måste höra om Lotta ska dit så jag kan åka med henne. Annars måste jag gå dit och de vet jag inte om jag vill, Ja må å va dit är väl okej, men antar att de är kol svart på vägen hem.

Huvva. Jag är så jävla mörk rädd....

Men just nu skiner då solen, så kanske bäst att gå ut och gö nå nyttigt. :)

Idag fyller Nathalie år, :) GrattisGrattis!

och igår fyllde Sara år, glömde skriva de, ^^ Grattis i efterskott!.

Imorgon fyller kusin Alva år. :)

Men tror hon ska ha "kalas" på Fredag. ;)

Värst va många som fyller år nu då, Jag tror de va nån mer också,

Får kolla i kalendern på facebook, ^^


Nä nu ska jag gå ut en stund.

Kramkram/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards