Ronja Grahn

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Ronja Grahn - 30 mars 2009 17:03

Bad på morgonen, iskallt i vattnet. Behöver bara tänka på de så börja man ju frysa. Efter de Matte i typ 1 timme. Sen Engelska vi fick se film hela gode nice! :P

Efter de vare Lunch och sen No. Efter de fick vi sluta för lärarna skulle ha nå möte.

Då va klockan 13.30

For hem med 14.10 bussen, Härligt!

Ikväll måste jag verkligen bestämma vart jag ska prao a

de ska va inlämnat på Onsdag så måste ju gå och höra hos stället jag ska vara på om de är okej, redan imorgon.

Funderar på: Nyborgsskolan, 2 olika dagis, badet, typ dom.

Vet int vilket jag ska ta?

Vad tycker ni? ^^

Nu ska jag äta, Korv och makaroner ;) 

Ikväll äre ridlektion på stallet, jobbigt är jätte trött.

Men jag överlever nog.


KramKram/Ronja  

Ovido - Quiz & Flashcards