Ronja Grahn

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Ronja Grahn - 22 mars 2009 20:59

Jag och Syrran följde Stefan, Lotta, Noomi, Alva, Viola, Tuva-lisa och Olivia ut me skotern ett tag tidigare idag.  De va jätte kul . :)

Men de vart inte så länge för Moa skulle ha fotbolls träning.

Följde me upp till Arvidsjaur och kolla på.

De va rätt skoj ändå. Så gulligt.

Efter de for vi hem igen hemma hade Moa både fläsk läpp och ont i foten.   Första fotbollsträningen efter vintern sånt händer. ^^

Sen vare bara byta kläder och fara till Arvidsjaur igen.

Hoppkurs me Angelica. :)

Gick jätte bra, hoppade med Mirre.

Hon är så duktig. Gu så jag älskar hoppning. (:


Efter de, hemma igen. Så ducsha jag och nu sitter jag här.

Nu börjar Beck. Ska se de.

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 22 mars 2009 20:31

Titta på den här bilden.

Den är inte så värst fin, men de är inte de.

Kolla när den är tagen!.

Vad betyder de?

JAG HAR HITTAT KAMERAN. :D

Yaaaaay. Va glad jag vart. (:

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 22 mars 2009 11:43

Vaknade ganska tidigt imorse. (:
Så steg upp då.

Dagarna blir mycke längre om man stiger upp tidigt. ^^

Man hinner me så mycket.

Före klockan 11.00 imorse hade jag kört Frille med Hilda bakom.

Och gjort klart annat i stallet.

Mamma och Pappa är i Piteå idag, tänkte följa men ändrade mig. ^^

Utan att veta varför.


De är jätte fint väder idag.

Även om de stod på nyheterna att Lördag skulle bli sista "varma,fina dag."

sen skulle de bli kallt igen.

Inte för att jag precis trodde på de men. .

Tror aldrig på dom som säger nå om vädret. ^^ haha.


Nä, nu ska jag ut till kusinerna.

Lovade söt Viola att komma över en stund. (:


Kram på er!

/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards