Ronja Grahn

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Ronja Grahn - 14 mars 2009 22:04

Malena Ernman- La voix,  vann melodifestivalen. :)

De har jag inget emot..

2. snälla snälla , caroline af ugglas.

3. Baby Goodbye , E.M.D


Nu ska jag sova. ^^ (A)

Steg upp före tuppen imorse.

Go´natt!

Kram/Ronja



Av Ronja Grahn - 14 mars 2009 19:51

Gu vilken lång dag de har varit idag, när jag kom hem från hoppningen, red jag Hilda och efter de longerad jag Frille, De va jätte duktiga båda två. :)


Efter maten idag, ducsha jag sen har jag gjort lite Matte och sett tv. :)

Nu äre snart melodifestivalen, Final. Vem hejar ni på?

Tell me. ;)


Kram på er/Ronja

Av Ronja Grahn - 14 mars 2009 17:01

Hopptävling idag, de gick jätte bra.

Hoppade Mirre, hon va jätte duktigt.

Hoppade först 30cm och sen 50cm.

Gu så kul de va. :)

Nu ska jag äta. Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards