Ronja Grahn

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Ronja Grahn - 15 mars 2009 16:25

Har vart ute typ hela dagen idag. :)

Körde Hilda en stund, hon va jätte duktig.

Efter de gick jag in och prata i telefonen en stund eller ja stund och stund. ^^, men de va trevligt. hehe. ;)

Sen gick jag ut och läste en bok som jag hittat i mammas skåp.

Läste ut den direkt. ^^ den va riktigt bra faktiskt.

Sen sola jag lite och efter de gick jag in.

Har nyss ätit och snart ska jag på Hopp-kurs på stallet. :)

Hoppning är så himla skoj. :D

åså äre nå möte också.

De blir skoj.


Blir typ borta till 20.00 tro jag. ;)


Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 15 mars 2009 10:43

Skit fint väder ute idag.. :)

Kan ju inte sitta här och slöa.

Bäst att gå ut. Till å me + grader här. :)

Jag fick sommar känsla när jag vakna.


Ha en bra dag!

Skriver väl mer sen.

Kraam/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards