Ronja Grahn

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Ronja Grahn - 6 mars 2009 16:43

Longerade Frille i lina tidigare idag, de gick bara bra.

Tjock magen ska bort, ;) Hann måste verkligen träna på nu.

Snart börjar ju tävlingarna om.

Hilda va halt fortfarande. De blir vila för henne.


Jag ska duscha nu sen ta på mej nå rena kläder, jag känner mig som en dammråtta. xD

Sen kommer Lovisa, de vart lite senare än va de va tänkt för han som skull köra va tvungen att göra nå före, men nu är dom nog iväg. :)

Lovisa sa att hon komm ihåg vägen hem till mej, värsta bra minne hon måste ha då.

Jag skulle aldrig hitta till hon. haha ^^ (A)

Jaja. Dom får väl ringa om dom är vilse, ;)


Har gjort en Godis gurka till Alva ^^ (hon ville ha de)

den vart skit ful. haha.

Men Alva gillar den säkert.

Ska se om jag kan ta ett kort på den. ;)

Men jag hittar inte kameran, måste leta den också.


Nu blire Dusch.

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 6 mars 2009 11:43

Hjälpte pappa i stallet på morgonen, efter de har jag bara vart inne och städat på rummet. Fan va stökigt jag hade.

Men nu äre då dammfritt :D.

Nu blire ut och göra klart lite saker där, sen har jag en massa saker jag ska göra inne.

Full packat schema idag... ;)

Ikväl blire kalas hos Alva och så kommer Lovisa också nån gång ikväll. :)


Vi hörs!

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 6 mars 2009 00:20

Äntligen! :)

Nu är tv-rummet uppe klart, nere äre lite som de är men de måste vara så tills vidare.

Gu va mycket vi har hunnit med ikväll.

De vart jätte bra uppe i rummet. Tycker då jag. :)

Nu ska jag bara plocka ihop lite i mitt eget rum.

Sen sova. Dammsuga får bli imorgon.

Go´natt!

Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards