Ronja Grahn

Alla inlägg den 21 mars 2009

:(

Av Ronja Grahn - 21 mars 2009 23:33

Ska till lägga en sak, bilderna från vittjåkk är tagna med mobilen, så jag har inte hittat min kamera än. :(


Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 21 mars 2009 20:00

Vittjåkk idag, :) Gu va kul de va.

Hahahaha...

Va så trött i benen när jag kom hem. ^^

Just å pass så man kunde gå. haha. ^^

Längtar till Torsdag då vi ska dit med skolan. D blir skoj.

Lägger upp en bild från vittjåkk,

mer kanske kommer imorgon. Få se.

De är verkligen fint där uppe. (:


Nu ska jag se Robinson.

Ha d bra!

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 21 mars 2009 17:49

Svar:


*Haha, Jo sa jag me första gången. ^^


*Vet inte var jag ska prao a än, nåt dagis eller Noomis klass eller stallet.

Kan inte bestämma mig.

Har prao vecka 17 och 18. (:


*Jo kameran är borta på riktigt. :(


* Haha, ojdå. Råkade jag avsjöja de för dig nu då. ^^


Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 21 mars 2009 07:58

Vaknade typ 07.30 idag.

Strålande väder idag. Gu va kul de blir på Vittjåkk. (:

Ska äta frukost nu.


Morgan lämnade let´s dance. Precis som jag trodde.


Ha en bra dag!

KramKram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards