Ronja Grahn

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Ronja Grahn - 8 mars 2009 23:27

De blir ett sent inlägg idag, har inte haft tid att blogga tidigare.

Vi vaknade av en alarm klocka 08.00 imorse, fan va irriterande.

Hade glömt stänga av alarmet från Lördagen.

Så de ringer varje morgon samma tid då, men båda somna om ett tag,

sen vakna vi och va pigga trots att de va typ tidigt.

Steg upp och åt frukost, sen satt vi i tv rummet och prata på... ;)

Vi satt även och ladda ner photoshop till vår dator, så nu äntligen har jag de här också. :)

Åså såg vi Kevin Borg på tv, han va skit rolig ^^ haha. å sen sjöng han 2 låtar. Jätte bra!

Efter att ha fått igång photoshop och de, gick vi ut i stallet.

Mockade, longerade Frille och gav hästarna lunch.

Sen gick vi in och såg en film. :)

Efter de lärde Lovisa mig att göra loggor till bild, de blev jätte bra.

Ni ska få se sen.

Tack Lovisa! ;)

Efter de åt vi Lunch/middag, sen satt vi väl vid datorn eller nå. ;)

Efter ett tag fick vi veta att Lovisas föräldrar närmade sig Arvidsjaur, så vi åkte upp dit, vi hade ändå ärenden där.

Sen for Lovisa och vi for och tvätta hos farmor och farfar, sen lämna vi tillbaka en film vi lånat och sen till Moas kompis och betala skidorna.

Efter de hem, när vi kom hem såg jag en beck film, och efter de va klockan 21.00 så då vare Beck på tv också.

Såg de och nu sitter jag här. :)

Fan så bra de va idag.

Haha, nu vet ni typ allt jag gjort idag. ^^


Imorgon äre skola igen, Gu så tråkigt jag vill ha loov. :D

men de är inte så länge till nästa lov så. ;)


Nu ska jag göra mig klar för att sova är jätte trött.


Just ja en sak till:

Grattis till Stefan som fyller år idag.


Kram/Ronja 


Ovido - Quiz & Flashcards