Ronja Grahn

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Ronja Grahn - 10 mars 2009 22:18

Funderar på att kanske sluta blogga, eller ja vet inte.

Kan inte bestämma.

Halva jag säger sluta, och andra halvan säger fortsätt. 

Jobbigt!

Nä men ska tänka på saken.

Ska fortsätta plugga nu. 

Kramar/Ronja 

Av Ronja Grahn - 10 mars 2009 18:13

De va en lång kort dag idag. ^^

men ändå gick dagen jätte fort. haha. Hmm.. hur blev de där nu då? ^^

Efter skolan idag gick jag till Farfar, han var hemma.

Så jag gick in och prata med han ett tag.

Sen kom farmor hem också. :)

Ett tag efter de låg jag på soffan och vila, Då börja Farmor spela Kevin på cd-spelaren.

Då vila jag inte längre kan jag ju säga.

Jag har vart och letat efter denna skiva länge men har inte hittat de nånstans.

När jag skulle fara kom hon och gav mig ett brev

och sa att jag hade post. ^^ hehe.

Jag öppnade de och då hade hon lagt in skivan där, ;)

Så jag fick den av henne. Så glad jag blev.

Hon är så snäll, Tack så mycket! :)


Nä nu måste jag plugga lite och lyssna på Kevin. :D

Ha d bra!

Kram/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards