Ronja Grahn

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Ronja Grahn - 31 mars 2009 20:55

Tisdag idag, dagen gick väldigt fort. Slutade 14.40 (:

Efter skolan följde jag Marielle och Linnea å sökte prao plats det finns verkligen inte många som tar emot prao.

Men jag fick då vara där jag ville va, tur de. ;)

Åkte hem 16.10

Har velat gå och lägga mig sen jag kom hem, haha.

Rätt sjukt, men de är så roligt att drömma, haha. Jag drömmer fortsättningen varje natt, haha. Som att vara inne i en bok. ^^

Gode jävla sjukt ändå att längta att gå och lägga sig för att vela drömma. :s


Sitter just nu och ser Äntligen hemma och chattar med Lovisa, snart äre Andra avenyn, efter de ska jag jobba ihop lite pengar,

(Månads peng imorgon)

Den blir rätt låg den här månaden. men så gåre då man är lat. ^^ haha.


Kajsa:

Jag åker slalom, jo vi har skit skoj. haha.  (:


Ha en bra kväll!

Kramkram/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards