Ronja Grahn

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Ronja Grahn - 5 mars 2009 21:42

Håller på jobbar som en tok här hemme. :)

Vi försöker göra klart för i morgon kommer Lovisa.

Och då vill vi ju ha klart tv-rummet, hehe.

Vi har flyttat ner hela mamma och pappas säng ikväll, eller de gick inte så bra för jag och mamma så vi ringde till Stefan och fråga om han kunde komma och hjälpa oss. De kunde han så jag bytte med han då, (gick över och va barnvakt) Lotta jobbade ju ikväll.

Medium började om idag, :) Yay! Hann se de hon Stefan och Lotta.

De va jätte bra!

Nä nu måste vi göra ett sista ryck.

Längtar till imorgon. :)

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 5 mars 2009 17:35

Bilder från ridningen idag. :) Sööööt Alva!.

Av Ronja Grahn - 5 mars 2009 17:33

MÅNGA GRATTIS KRAMAR TILL ALVA SOM FYLLER 6 ÅR IDAG.

Hoppas du haft en toppen dag.

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 5 mars 2009 16:56

Vad långa dagarna blir då man stiger upp tidigt. :)

steg upp 08.00 idag, hjälpte pappa ut me hästarna sen va jag kvar ute, mockade, och körde Frille en sväng så han inte skulle vara lika pigg när Alva skull rida. :)

Ca.10.00 kom Alva och vi sadlade och bosta Frille sen for vi ut på en låång promenad. :)

Vi va ute och red/gick i en timme typ, :)

Sen mata vi djuren och sånt. Hon är så himla söt.

Och hon älskar verkligen djur.

Hennes syskon är inte lika intresserade.

Men jag vet en annan kusin jag har som jag tror vill komma hit och rida. :)

Eller hur Kajsa?

Du får väl skicka hit hon med farmor nån gång snart. :)


Senare idag ha jag vart i Arvidsjaur i typ 2 timmar.

Jag hann me riktigt mycke. :)

Och nu sitter jag här, ska väl snart äta middag, ;)

Korv och Makaroner min favorit, :) hehe.


Ska ladda upp lite bilder från idag. :)

Kramiz/Ronja 

Ovido - Quiz & Flashcards