Ronja Grahn

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Ronja Grahn - 11 mars 2009 21:58

Skola idag som vanligt, de har inte hänt så mycket speciellt idag.

Jo just ja jag hade ju Musik prov och biologi läxa,

musiken va svår och biologin gick jätte bra.

Hehe. Då vet ni de. ;)

På kvällen idag har vi haft öppet hus.

2 lextioner slöjd och svenska, gick bara bra fast jag blev typ skit trött. ^^

Åså lyckades man komma försent efter rasten.

Duktigt duktigt... ;)

När jag kom hem har jag pluggat in engelskan som vi har imorgon.

Kan den nu, de tog bara 20 minuter att lära sig.

Sen har jag sett tv.


Komentarer:

Kajsa:

*Jo vi har jätte mycket prov nu. 

*Jo jag blir också så rörd av spårlöst, men de är ett bra program.

*Hehe, Gjorde ju de, ;)

* Jo oftast äre bara du som komenterar, lite tråkigt de för jag älskar komentarer, :)

Jag tror nog att jag fortsätter, Ni verkar gilla de.

Så... <3 Men fortsätt komentera.

Lovisa:

hehe. Jag fortsätter nog. <33

Martina:

Åh Tack, :) <3



Nu ska jag fika sen sova. ^^

Är skit trött. (A).

PussåKram /Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards