Ronja Grahn

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Ronja Grahn - 20 mars 2009 22:27

Saknar min kamera, blir galen var är den....?!


Har sett Let´s dance ikväll, hejar på Laila.

Men tror inte att hon åker ut.

Tror tyvärr de blir Morgan som lämnar idag.

Vill igentligen inte att nån ska åka ut. ^^

Alla 3 är så bra nu.

Men nån måste ju alltid lämna.


Imorgon blire Vittjåkk, gu va kul. :)


Nä nu ska jag se vem som åker ut i let´s dance.

Spännande.


Ha d bra!

Kramiz/Ronja


Av Ronja Grahn - 20 mars 2009 21:39

Jag har borta min kamera. =(

Nån som sett den?

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 20 mars 2009 20:00

Fredaaaaaaaag  =  Heelg  =  Ledig = Yaaaaaaaaaaaaaaaaaay! :D


Haha.

På skolan idag kom Anna S och pratade om prao och jobb och sånt.

Var intressant, hade bestämmt var jag skulle praoa fast ändrade mig efter hon hade vart hos oss. ^^ haaha.

Fast kan typ inte bestämma mig ändå.

Efter de har vi bara sett film och jobbat lite, sen vare lunch, Kycklingsoppa. :) GottGott.

Sen hade vi bild, sen slut. :)

Efter skolan va jag och handlade med mamma.

Konsum sen intersport köpte en fleéce (stavningen?) jacka, och ett par slalomglasögon. :) eller köpte jag fick de ju av mamma. (:

sen dollar, lill-ica och hem.


Nu ska jag se Let´s dance.

Skriver kanske mer sen, hehe. Hinner inge mer nu.

Ha en bra kväll.

Kramkram/Ronja



Ovido - Quiz & Flashcards