Ronja Grahn

Alla inlägg under januari 2010

Av Ronja Grahn - 19 januari 2010 21:44


Hahahahaha ;)

Av Ronja Grahn - 19 januari 2010 21:39


Hahahaha.. ;)

;)

Av Ronja Grahn - 19 januari 2010 16:54

Sitter vid köksbordet nu och kollar lite på datorn, har nyss duschat väntar på att håret ska torka. Dagen har vart gode okejj, tisdagar är ändå inte så dåliga.

Ska väl snart äta, sen ikväll kommer Erika förbi senare även Linnea om hon ids.. Blir säkert bra.

Sen ska jag ta min kvällspromenad senare än vad jag gjorde igår, det va för tidigt igår. hehe. Det hade ju inte lugnat ner sig för fem öre. De ju som härligast då det gjort de. ;)

Nä, om man skulle göra nå vettigt. Typ läsa andras bloggar. Haha. Nä va fan. Nu ska jag dammsuga.

Kramiz/Ronja



Av Ronja Grahn - 19 januari 2010 00:30


Har just kvällsfika, ;) Yoghurt, bravo Apelsin Juice OCH fruktsoppa..

 

Är hur pigg som helst nu, inte bra. Beror nog på timmarna då jag sov på soffan.

Tro jag ska he på en film och försöka sova nu åtminstone.

Natti!

Kram/Ronja  

Av Ronja Grahn - 18 januari 2010 21:22

Somnade efter maten och sov typ 3 timmar, hehe. Det var verkligen härligt. :)

Va så sjukt trött. Hoppas man somnar normal tid ikväll ändå.

Sitter och ser spårlöst just nu, tårarna bara rinner. Samtidigt som man blir så glad.

När det slutat så ska jag ta en lång promenad, Har sett fram emot den hela dagen. Hehe. :)

Det är så sjukt härligt att va ute och gå om kvällarna då dom flesta slutat köra om kring och leva om osv..

Sen så blire väl duschen, film och sova.

Kraaaamiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 18 januari 2010 12:57

Hem en sväng på lunchen, har ätit och vila. Va så sjukt trött och hade ont i huvet (har lite fortfarande)

Börjar om tjugo över ett, bild sen No.

Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 17 januari 2010 21:30

  


Har varit och sett Snabba Cash på bio ikväll, den va bra faktiskt..:)

Sitter i soffan och ser Johan Falk nu, förvirrande naniting med samma skådespelare igen.. hehe ;) Men han ä sööt ;)..

 

Efter filmen blire promenad med Isa, sen sooova!

Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 17 januari 2010 15:15

Då har Lovisa farit hem, TråkigtTråkigt! Men vi har då haft jätte kul i helgen, iaf jag.. ;)

Ska snart fara till Kajsa och vara med barnen en stund så Kajsa får plugga i fred. ;) Blir skojj..

Sen vet jag inte vad som händer.

Ni få höra av er om ni vill hitta på nå, 076-8474792

 

Kramiiz/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards