Ronja Grahn

Alla inlägg under januari 2010

:)

Av Ronja Grahn - 17 januari 2010 13:00

Ny design nu.. :)

Vart jätte bra. Tusen Tack för hjälpen Lovisa ! :)

Kramii/Ronja

Av Ronja Grahn - 16 januari 2010 22:00

Vi for på Vittjåkk idag jag och Lovisa :) va hur kul som helst. Vart första åket den här vintern. :) Vart lite kallt i slutet, men hemskt kul iaf. Vi va väl där ca. 3 timmar.

Sen for vi hem åt lunch och bara tog det lungt. Fixa med nå bilder osv.. 

Vi har sett the heartbreak kid ikväll, nog va den gode rolig. ;)

Nu ska vi ut en sväng med Isa sen möta Linnea och Felicia.

Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 15 januari 2010 21:24

Sjukt skönt med helg nu, inte hänt så mkt speciellt i skolan. Vi har diskuterat klasströjan i typ 1,5 timmar. Haha. Kommer ju blir roligt att se resultatet av de. Efter alla om och men och nya omröstningar. Haha. Men he blir nog bra till slut ändå.

Lovisa kom vid halv sju, har ätit sen bara suttit och prata/svammla. ;) Alltid lika roligt. Nu sitter vi i soffan med tända ljus, karra, chips, dricka och varsin dator.. ;) Samtidigt som vi ser på Let´s dance, fast jag tror vi båda är mer inne i datorerna.. ;) Let´s dance är ju så tråkigt när det är så många. Är ju bara kul och se ett tag. Men kolla lite då och så är väl okejj.. ;)


Senare blire väl ut en sväng och kolla läget.. ;)

Kramiz/Ronja



Av Ronja Grahn - 14 januari 2010 21:24

Då var även Torsdagen över då.. Shiiit va veckan går fort :O

men det är bra, på sätt och vis.

Fick veta igår att det är prick 2 veckor till vi ska ha lämna in val till gymnasie. Åhh.. Bli ju tokig. Inte kul då man inte vet hur man vill göra..

Menmen, allt brukar ju ordna sig på ett eller annat sätt.

IMORGON äre Fredag :) Är verkligen taggad inför helgen, det här kommer bli sjukt bra.

Åså kommer Lovisa imorgon då.. Fuck va roligt.  :)

Nä nu ska jag kolla film.

 

Kramiz/Ronja


Av Ronja Grahn - 13 januari 2010 22:31

Då vare Onsdag då.. :)

Har gått till fyra idag, tog bussen hem. Sen när jag kom hem vart he tillbaka till Arvidsjaur igen. Middag hos farmor och farfar, palt.. Mmm ;)

Sen hem igen efter det, va över och goa med kusinerna sen har jag bara slöa framför tv:n.. :) Va nå roligt humor program i min stil som jag satt och tok skratta åt ett tag. Nu ska jag föra över en film till spelarn och se om det funka att se på den. Det ska gå. Bara man gör rätt.

Sen blire väl lägga sig. Så tidigt som möjligt. Snart är vecka slut (y)

Ha d så bra!

Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 12 januari 2010 17:20

  


*tjuvtittat.se*


yäää

Av Ronja Grahn - 12 januari 2010 07:42

Då va man klar för ännu en Skol dag då, :/ Eller snart sitter och dricker Fruktsoppa just nu, men ska snart fara eller snart och snart hinner ju chilla ett tag till. Hehe. Börjar redan tio över åtta idag men slutar dock tidigt.

 

Ha en bra dag!

Kramizz/Ronja

Av Ronja Grahn - 11 januari 2010 22:58

Kom nyss in från en kvälls promenad, gode härligt! ;)


Ligger just nu i sängen och kollar på datorn, så sjukt chill med bärbar/laptop..Springa runt med datan som man vill bara. ;) Är verkligen inte tokigt alls.

Ska försöka göra en tidig kväll ikväll, vart ju lite länge igår eftersom man inte vänt tillbaka dygnet än riktigt.. Hehe ;)

Så en aning trött va man ju idag, men överlevde gjorde jag. Hehe


Såg att min blogg är väldigt tråkig just nu, men ny design och nya bilder kommer så småning om.. Snälla Lovisa ska hjälpa mig nästa gång hon kommer hit. Kommer bli jätte bra. :D



Dagens fråga: Vad gör man när sin hund börjar tok skälla åt älgar i trä? -.-


Aja, fick mig då ett gott skratt.



Kramiz/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards