Ronja Grahn

Alla inlägg under januari 2010

Av Ronja Grahn - 11 januari 2010 18:01

Sådär, nu har jag pusslat ihop bloggen och ska förhoppningsvis börja blogga som vanligt igen.

Skolan börja om idag, kan ju säga att jag är redan less. Men inget att göra åt, he bara att stå ut i 23 veckor nu då. Sen Sommarlov, fatta sjukt mycke man läängtar. Fast först äre väl Sportlovet och påsklovet att se framme mot. :D

Slutade fyra idag.

Ska äta nu, sen så blire möta upp Linnea och hyra nån film. :) Kommer bli najs.

Kramizar/Ronja

Av Ronja Grahn - 11 januari 2010 17:45

 

JA eller NEJ?
- Är du kär?
  Ja
- Följer du någon serie på tv:n?  Ja
- Gråter du till filmer? Ja/Nej
- Gillar du bananer?  Ja
- Kan du spela något instrument?  Ja
- Har/hade du bra betyg? Ja ;P
- Är engelska låtar bättre än svenska? Jaa :)
- Är alla blondiner dumma?  Nej

Vad väljer du?

- Nokia eller sony ericsson?
  Sony ericsson.

- Fjortis eller hora?  fjortis.
- Mona salín eller Fredrik reinfeldt?  `öh ? inte intresserad ;b
- Hemma eller borta?  Borta
- Äpple eller päron? äpple.
- Hockey eller fotboll? Fotboll
- Cs eller wow?  cs.
- Sms:a eller ringa?  båda (:




Just nu:

- Favoritlåt?  många :)
- Hur går det med skolan/jobbet?  Bara bra
- Civilstånd?  Singel
- Vad ser du fram emot?  Nästa lov ;)
- Saknar du någon? Som fan
- Är du osams med någon?  Oja
- Vad har du för mobil?  Samsung
- Vad skulle du önska om du fick EN önskning?  kan jag väl inte säga heller? ;O ;)

Av Ronja Grahn - 10 januari 2010 23:45

Gu så jobbigt med Skola imorgon, nog gick det här lovet lite väl för fort ändå, har tagit det gode lungt idag med. Va ute på en promenad med Lotta, Bosse och Sven på eftermiddagen. De va sjukt härligt ute -2 bara.

Kom in åt middag sen for jag till Arvidsjaur.

Har sett Johan Falk ikväll, gu så jävla bra :D

 

 

 

-En vecka nu

Av Ronja Grahn - 9 januari 2010 23:45

Jag, pappa och Moa har varit på middag hos Stefan, Lotta och kusinerna ikväll. Mysigt värre..:)

När jag kom hem så vart de storstädning på mitt rum, fy fan hur he såg ut. Men 3 timmar senare så vare gode fint och rent. Nu ska jag bara försöka att fortsätta å hålla de så. :) Men det har man ju sagt förr.. (A) heh

Fast den här gången så är de speciellt, jag tror det kommer gå.. ;)

Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 9 januari 2010 12:15

För prick ett år sen började jag blogga här på bloggagratis, tiden har gått sjukt fort. Vill tacka alla som läser och kommenterar i den, det gläder mig.

Jag önskar både gamla och nya bloggföljare välkomna att fortsätta läsa och kommentera.

Kram /Ronja

Av Ronja Grahn - 9 januari 2010 11:12

Uppdatering kommer snart!

Det är bara väldigt mycket nu, och av vissa anledningar så kan jag inte skriva.

Men jag ska ta igen.

Ha de så bra så länge!

Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 8 januari 2010 23:45

Ska just ut och möta Linnea, sen blire väl säkert fara hit och svammla. Ska ta med mig Isa så känns det inte lika ensammt.. Hehe ;) Ibland äre bra med hund, ibland inte.

Då vet ni.. Va sjukt länge sen vi träffades.

Ha en bra kväll/natt.

Kram/Ronja

<3

Av Ronja Grahn - 7 januari 2010 18:45

Du
Du där
Där i mitt hjärta


Du!
Jag saknar dig!


Jag vill vara lika nära som Då.
Innan tystnaden.
Lika nära
fast med vetskap.


Vetskap om ditt inre.
Jag vet inget om det du varit med om
eller hur du känner.
Jag vet bara "Bra" och den där speciella blicken
som bara du kan ge.
Blicken som fyller mig till bredden med kärlek.


Kärlek till en spröd, vacker, alldeles unik och otrolig
Ros


Jag vill känna ditt inre
lika väl som jag känner ditt yttre
efter fyra år


Snälla, öppna dig för mig?
Jag vill höra,
jag vill veta.
Jag vill veta vem du är inuti.


För du är ju Prinsessan av landet mitthjärta.


Du har gett mig så otroligt mycket glädje!
Jag kan se dina ögon framför mig nu.


Hur de glittrar sådär vackert,
Hur de smälter in bra i ditt vackra ansikte
Dina leende ögon.


Det lyser om dig
när du är lycklig.


Och du, hjärtat,
glöm
ALDRIG


Glöm ALDRIG


Att Jag Tänker Inte Släppa Dig


Jag Tänker Vara Din På Heltid


Så Länge Du Vill Ha Mig


Innerst Inne Kommer Jag ALLTID Vara Din På Heltid
Oavsett Om du Vill Veta Av Mig Eller Inte


För Du Har FÖR ALLTID En Plats I Mitt Hjärta.


En Speciell Sådan.

Ovido - Quiz & Flashcards