Ronja Grahn

Alla inlägg under februari 2010

:)

Av Ronja Grahn - 15 februari 2010 01:15

Kort fattar kvällen så här:   

Tack för ikväll.

Nu blire sova.. skola imorgon. *suck*

 

Kram och GodNatt! /Ronja

Av Ronja Grahn - 14 februari 2010 12:06

Härlig dag, solen skiner och himlen är blå.. Däremot så blåser de nanting här, men inte så mycke tro jag.

Far snart till Vittjåkk och åk lite slalom.. man blir ju lagomt sugen att åka då man slår på tv:n.. Os..os..os..os..os.. -.- Hela tiden, över allt.

De är ju verkligen bara skit på tv:n nu för tiden, såg melodifestivals repris imorse, vad håller på hända där då? Det spårar åt fel håll iaf..


Nä nu ska jag hoppa i pjäxorna och bege mig till backen. (y)

Mobilen om det är nå..

Kramiz/Ronja



"Den sanna lyckan kostar inte mycket, om den är dyr är den inte av någon bra sort"

Av Ronja Grahn - 14 februari 2010 09:57

  


Ha en bra alla hjärtans dag!

Det kommer jag ha..


Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 14 februari 2010 00:52

Åh, den är så fin låten jag la in tidigare.. Kan inte sluta lyssna. Nästan så man vill gråta.. Sen råka ju den finnas med jätte gulliga bilder..


Denna dag är en dag man vill minnas, har haft sjukt skoj..


Ska väcka upp Isa nu, och gå ut på en promenad med henne så kanske jag får sova längre imorgon. :)


Funderar på ev. Vittjåkk imorgon, någon som vill med? Har mobilen på mig så mezza eller ring.


Tjing!

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 13 februari 2010 18:08

Vi for till Skellefteå vid nio imorse, kom nyss hem, har vart en jätte härlig dag på stan. Hittade ganska mycke saker faktiskt. :)

Vad händer ikväll? Hör av er!

Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 12 februari 2010 23:52

Men åå, cp data. Hade skrivit en massa. Så ska dumburken krångla och allt försvann. Nu orkar jag då inte skriva om. Va ju så gla att jag äntligen blev klar. heh. Är hur trött som helst. Ska lägga mig och se klart filmen som jag ser, paus just nu.  Sen sova, så man orkar upp imorgon.

Kanske ska nämna också att kvällen har vart väldigt trevlig.

Kram på er!/Ronja

Av Ronja Grahn - 11 februari 2010 22:17

Har just sett Andra Avenyn, glömde helt bort igår att det var. Men nu har jag då sett det. Är ganska trött så ska ta med mig en bok upp och läsa lite. Sen blire tidig kväll. Fredag imorgon, kommer vara i Arvids, bortbjudna på middag.. mysigt! :)

GodNatt!

Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards