Ronja Grahn

Alla inlägg under februari 2010

Av Ronja Grahn - 3 februari 2010 21:00

Världens bästa minnen.. Låten får nästan tårarna att rinna.

(Texten på videon har inget med saken att göra..Bara låten) :´)

 




Av Ronja Grahn - 3 februari 2010 20:29

Dagen som jag lovade dig aldrig skulle komma kom, det jag lovade dig aldrig skulle hända hände.. Men kom ihåg lilla vän, du finns i mitt härta. Föralltid! Tiden med dig, minnerna med dig.. Jag kommer aldrig glömma. Förlåt för att det blev så här. Men jag vet att du kommer få det bra. Det blir bäst så här...

 

 

Har vart ledig idag, sjukt skönt. Är i Arvids nu, ska väl snart se Andra Avenyn.

 


Som det känns just nu så vill jag inte tillbaka på ett bra tag..Förlåt!

Av Ronja Grahn - 2 februari 2010 15:29

Datorn hos pappa har ju fått damp igen, så nu funka den inte.. Suck -.-

Ska snart ut och handla sen ta bussen hem till Granbo.. Linnea följer också med, blir nog bra. :)

Har inte så mycket att säga om dagen, har vart bara bra. Har ganska brottom just nu. Så hinner inte skriva mycket mer.

Säger som vanligt, mobilen om det är nå.. (y)

Kramiz/Ronja

 

Joacim - Jag ska se om jag hittar nå bilder på dom.. :)

 

:)

Av Ronja Grahn - 1 februari 2010 12:46

Kom på för några timmar sen att jag vill till Granbo ikväll, så jag for hem nu på lunchen för att packa så åker jag med bussen klockan fyra. Har packat och ätit. Ska snart tillbaka till skolan börjar om tjugo över.. Bild sen Fysik.

Kommer bli skönt att åka bort här i från och vara ensam! Papi jobbar ju kväll/natt så.

Vet inte om jag sa det här men datorn där funkar ju igen.. Haha. Det va visst nån som fyllt datorn så att den behövde paus i 2-3 dagar för att sjunka samman.. Undra vem som gjort detta dåe.. (A) tralalalala..

 

Fick se matteprovet idag och det gick precis så bra som jag trodde det gick.. :)

Lätt som en plätt.

Nä, nu ska jag kika in på facebook, sen gå tebax till skolan..

 

Kram/Ronja

 

Av Ronja Grahn - 1 februari 2010 08:06

Härlig att man lyckades somna någolunda i tid igår kväll. Känner mig inte sådär super trött som jag brukar. Men nog är man ju trött ändå nog.

Har just fått i mig ett glas fruktsoppa, det är allt jag kan en vardags morgon. Inte bra, men bättre än inget. Ska ta och börja gå mot skolan nu.

Ha en bra dag!

Kramiz/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards