Ronja Grahn

Alla inlägg under februari 2010

Av Ronja Grahn - 9 februari 2010 18:00

Tisdag idag, NP gick jätte bra faktiskt. Hann då klart alla frågor precis. Sen hade vi rast i typ 45 min efter det sv/eng/so lite valfritt. Efter det lunch en timme. Sen så so-lektion. Efter det skulle vi haft gympa men fick håla. Härligt ;D Sluta halv två.. For hem dåe, sen halv tre tog jag med mig Isa och mötte Sanna som sluta halv tre. Så for vi hit. Kom på att vi skulle baka, så vi for ut igen och handla till det sen hit. Vart en jätte god Kladdkaka.. Heh ;)

Kom just in, har vart ute och fixat lite saker.

 

Ska kolla lite bloggar nu, sen få vi se vad som händer.

Kramiz/Ronjj

Av Ronja Grahn - 8 februari 2010 23:30

Har just sett klart en film som jag hyrde i eftermiddag då vi va upp och handlade, måst säga den va bra.. Haha.

Är jätte trött så ska snart gå och sova.. Laddad inför Nationella prov hela förmiddagen imorgon.. eller så inte.. -.- Gu så jävla jobbigt. Nåja, det måste väl också göras.

 

Nä, nu ska jag ta och gå upp. Just fan måste väl ta med den där f--b-----e Fysikboken också. Prov på Onsdag. Jag kan ingenting.. :s Inte bra, men det brukar lösa sig.. ;)

 

Kram och GodNatt! /Ronja



Kommentarer:

Marielle - Ojaa!

Av Ronja Grahn - 8 februari 2010 08:05

GodMorgon! :)

Tråkig Måndag Morgon igen nu då.. :/ Tur att veckorna går fort. Ska snart ta och gå till skolan.. Svenska första lektion.

Måste hem på lunchen sen för har inte hunnit packa än, far till Granbo i kväll.

Ha en bra dag!
Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 8 februari 2010 00:37

Ja, som ni ser har jag gjort om designen ännu en gång.. Hehe. Det är ju lite roligt faktiskt.. Säg gärna vad ni tycker.

Har ganska nydligt duschat och just krypit ner under täcket, är rätt så trött nu känner jag. Så ska lägga bort datorn, slå på tv:n och somna till nå lämpligt surr.

Vart en lååång promis med Linnea ikväll, alltid lika kul. Och vi hade sjukt mycket att prata om.. :)

Stegräknaren står just nu på: 18 858 steg idag.. och eftersom jag inte ska upp nå mer och gå så äre dagens dåe. Inte så illa faktiskt.. ;)

 

Nä *Gäsp* Godnatt på er!

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 7 februari 2010 16:49

Vart en rikitgt lång sväng. Va på banken, sen DollarStore, ica och sen hem. Det vart en bit att gå, men riktigt härligt.

Glömde som bort kameran, så det vart inte så mycket kort. Heh. Menmen.. Kommer väl fler dagar.

På denna sväng träffade jag även 3 barn med sina mammor (på olika ställen) från dagis där jag praoade sist.. Det är så roligt att se dom igen, måste nog fara och hälsa på där snart, lovade ju att göra det. Men blev ju som aldrig av.

Det gulligaste av allt är ju att dom små liven känner igen en och lyser upp som en solstråle, så sjukt söta. Barn är underbara.


Kram/Ronja




Av Ronja Grahn - 7 februari 2010 13:20

Vaknade vid halv elva imorse, gick och hämta datan sen låg jag kvar till typ tolv.. Härligt härligt :)

Hade tänkt fara till Vittjåkk med syster men det vart då bara mos av det och sluta med att vi bara skrek. Så det vart inget av det.

Har som ingen social vän i Arvids just nu heller, vissa är sjuka, vissa är i stan, andra är i stugan, ute med skoter, trötta, sura... that´s nice.. not!

Blir nog en lång promis snart, fint väder ute. Kanske skulle ta med mig kameran ut och ta lite kort. Där kom jag på nå bra. Smart, tror fan jag gör det.

Kram på er!/Ronja



"Vi är inte sura eller så tycker bara.."

Jag vet att ni är sura, men jag saknar er sjukt mycket ändå..

 

 







Av Ronja Grahn - 7 februari 2010 00:11

Har haft jätte kul i Skellefteå ikväll, god middag och trevligt folk :D

Har just krypit ner under täcket nu, ska lägga bort datorn och he på en film. Är sjuukt trött!

Och Grannarna dom  har då stor jävla fest. Väntar mig att taket rasar ner vilken sekund som helst. Hehe..

 

Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 6 februari 2010 13:46

Det fick bli en lång promis med Isa, de va ju typ kallt ute. Ändå ser det så härligt ut när himlen är blå och solen skiner. Aja.. Måste ju säga att det va härligt att komma ut och ta nå frisk luft iaf.

Nu blire duschen och en massa fix.. Sen bär det av till SKELLEFTEÅ :D

Kramiz/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards