Ronja Grahn

Alla inlägg under juli 2010

Av Ronja Grahn - 3 juli 2010 11:14

Vart en låång kväll/natt igår. Men hade det verkligen jätte trevligt;) Och nog fick man höra lite live musik också, Anna Bergendahl först, men så jävla dålig. Sen nån timme senare sjung Björn Rosenström, och det var BRA musik det.. Då jävlar svängde Arvidsjaur minsann.

Är jätte trött just nu, och jag som hade tänkt kliva upp tidigt och fara en sväng till granbo. Men nu vet jag inte längre hur det blir med det. För jag ska ju snart då vara tillbaka. Aja, vi får väl se.

Sen var jag grymt sugen på att fara till Boden idag, shiiit. Jag har beslutångest!

 

Nååja, den som lever får se!

Av Ronja Grahn - 3 juli 2010 11:10

Haha, Kunde inte låta bli ;)


      

Av Ronja Grahn - 2 juli 2010 18:23

Igår kväll vid 18 så kom lill kusin - Nora hit. Vi for och hyrde film, så såg vi film sen sov hon brevid mig inatt. Jätte mysigt!

Klockan åtta va vi då uppe, pigga och glada. Frukost, och promenad med Isa, sen promenad med Emmas hundar. Efter det så va vi en sväng på asmällen, och sen blev det badet!

Och sen jordgubbar hemma hos Nora, med Isak,Kajsa, farmor och farfar.

Muums!

Efter det hade jag ju endel att göra, så va och fixa endel saker fram till nu då. Nu blir det tacos hemma hos mamma!

 

Sen får vi väl se vad som händer! ;)

 

      

Av Ronja Grahn - 1 juli 2010 11:57

Det bara regnar och regnar.. jobbigt. Man blir som så trött då det är sånt här skit väder. Men jag va faktiskt ändå uppe tidigt imorse, halv tio.. De ni! ;)


Har varit med små hundarna.


Men nu kommer Emma, så nu ska vi äta lunch - Korv och makaroner.. mums :)

Ovido - Quiz & Flashcards