Ronja Grahn

Alla inlägg under juli 2010

-

Av Ronja Grahn - 13 juli 2010 16:22

Vi möttes en dag, vi hade våra dagar, men nu går vi åt varsitt håll..

 

Allt har ett slut… Men, när en dörr stängs öppnas en annan.

Av Ronja Grahn - 13 juli 2010 15:11

Meeeeeeeeeeeeeeeen fan,fan,fan..nej,nej,nej.

Jag ska då lyckas med allt, har just klickat bort ett riktigt jälva långt inlägg som jag just hade skrivit klart.

Varför måste datorn göra allt så omständigt hela tiden. Känner jag bli förbannad. Nu orkar jag då inte skriva om allt jag babblat om. Tyvärr.


Vädret vände då nu på eftermiddagen till det sämre. Så så värst mycket har inte gjorts, va över en sväng hos kusinerna sen har det varit gode lugnt här hemma.

Har hamnat i nå spel på facebook nu också, jag som lovat mig själv att inte hålla på med sånt.. haha. Slöseri med tid är ju bara förnamnet, men lite kul måste man ju erkänna att det är. Och då spelar det väl egentligen inte så stor roll. :)

OCH Speciellt såna här regniga dagar, så länge jag inte sitter inne då solen skiner så är det då lugnt enligt mig! ;)


Visste ni att det som är typiskt svenskt är att prata om vädret, det håller jag med om till 100% tycker många prata om vädret, och inte minst jag själv. Lyckas nog nämna det i vart enda inlägg. Men det är ju en ganska stor grej.


Nu ska jag göra något vettigt, finns mycket som ska göras:

Packa, göra mat till resan, städa... osv.

Snaaaaart så far vi!! =)


Det vart ett ganska långt inlägg det här med.. trodde jag inte då jag börja.


Nu ska jag prova lägga till youtube -låten igen utan att ta bort all text. Misslyckas jag den här gången så lär det ju brinna.

Håller tummarna!


Ha en fortsatt bra dag.. :)




Av Ronja Grahn - 13 juli 2010 07:50

Är lite seg såhär på morgonen, tog mig väl inte upp lika fort som jag tänkte. Vart mäst bara förbannad på telefon.

Men nu är jag uppe, rätt trött men glad.

Ser ut att bli bra väder, funderar på att ta en promenad. :)

Av Ronja Grahn - 13 juli 2010 02:34

Nä,  det här går inte mer.. Ögonen svider och huvet dunkar. Ställer väckaren på 07.00 och går upp och lägger mig i min alldeles egna säng. Där var det länge sen man låg. Ser frammemot dessa timmar.


Godnatt!=)

Av Ronja Grahn - 13 juli 2010 01:31

For och tog ett kvälls dopp i sjön, kom just tillbaka. Härligt värre!

Nu blir det film, ska göra mitt bästa för att hålla mig vaken. Ska sova så lite jag bara kan inatt hade jag tänkt. Så jag är riktigt trött imorgon och sover gott mesta delen av resan. Dock så far vi ju inte förän på kvällen. Så blir en tuff dag.


Stockholm väntar..!! =)



:)

Av Ronja Grahn - 12 juli 2010 19:25

  


Stort Grattis och många kramar till faster Kajsa som fyller år idag!

Av Ronja Grahn - 12 juli 2010 19:10

Vilket väder det har varit idag, strålande sol.. just nu står termometern på 29,7+.

 

Va ganska duktig och steg upp 09.00 imorse, gjorde lite ärenden sen hem..duscha, åt lunch och sen packat och packat ännu mer.. efter bar det av ut till Granbo där jag varit mesta delen av dagen och är än.

Va över till kusinerna, och busa med Viola och Tuvalisa.. Lotta och Stor tjejerna var inte hemma idag. Så det vart mycket studsmatta med gullungarna.

 

I eftermiddag har jag klippt gräset, så duktig är jag!:) Måste erkänna att lite kul var det. Packa lite saker här hemma i Granbo sen, och sen vart det en sväng upp till Arvidsjaur igen för att in handla mat och annat som behövdes inför resan.

 

Har nyss kommit hem, men ska inte sitta här inne något mer.. Nu ska jag ut i solen!

:)

Av Ronja Grahn - 11 juli 2010 22:40

  


Nu är det bestämt på Tisdag far vi söderut!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards