Ronja Grahn

Alla inlägg under juli 2009

Av Ronja Grahn - 19 juli 2009 22:37

Men ska det va så svårt att få nå nullning här inatt?

Heey där
Men ska du gå
säg mig vadå
Ska vi ta sällskap
Här ta min hand
gå med varann
Jag menar allvar
En tjej som dig
ska ej gå själv
det är mitt ansvar

Sluta följ mig omkring
För jag vet vad du vill
Och du får ingenting


Vinglar in
odräglig lika härlig som vanligt
har varit nog med ärlig genom kvällen som varit
har druckit alldeles för mycket
tyckte folket på festen
Dom gjorde klart
jag var den objudna gästen
Dags att dra, dags att packa ihop
och packa ner lite mer, fucka ur som en tok
Jag börja skrika och svinga
och springa runt i en ring
Jag välte byrån i farten och fatta fan ingenting
Och sen på vägen genom dörren ramlade jag ut i rabatten
Så med trasiga kläder vingla jag ut där i natten
Mitt enda mål där
var att få med den där bruden med brösten
från festen
förresten
jag va inte ledsen
För inte långt
Efter incidenten i huset
var jag på krogen i ruset
och mingla runt där bland tusen

Men ska det va så svårt att få nå nullning här inatt?

Heey där
Men ska du gå
säg mig vadå
Ska vi ta sällskap
Här ta min hand
gå med varann
Jag menar allvar
En tjej som dig
ska ej gå själv
det är mitt ansvar

Sluta följ mig omkring
För jag vet vad du vill
Och du får ingenting

Vad ska jag göra, jag är full men jag försöker
Men inget går min väg
Jag smörar på, ger komplimanger och jag nöter
Jag undrar vad det är


För vid baren
Erfaren stod jag i vimlet och dreggla
tog på en stjärt, 'jag vill ha den', sa jag och fick mig en slägga
Smack
Sen blev det natt i minst en kvart
och sen när ja vaknade till
'Hur är det fatt?' fråga en tjej
Jag svara 'Jo det är chill!
Hur skulle de va me en öl?'
hon svara 'Tack det är bra!
Är här med killen hämtar jackan och så ska vi nog dra'
'Du kan dra!' svara jag
och stappla inåt mot golvet
där rappen spelas från tolvor
och brudar dansar runt om mig
Shit man, jag var Usher där ett tag
jag dansa hetast och grymmast
och jag var bäst tyckte ja!
Jag gled
fumligt fram till första bruden jag såg
Hon titta snett på min dans och dansa snabbt därfrån
För med brudar gick de trögt
efter många försök
Där jag fått smällar av flera
så gick jag hem och onanera

Men ska det va så svårt att få nå nullning här inatt?

Heey där
Men ska du gå
säg mig vadå
Ska vi ta sällskap
Här ta min hand
gå med varann
Jag menar allvar
En tjej som dig
ska ej gå själv
det är mitt ansvar

Sluta följ mig omkring
För jag vet vad du vill
Och du får ingenting

Vad ska jag göra, jag är full men jag försöker
Men inget går min väg
Jag smörar på, ger komplimanger och jag nöter
Jag undrar vad det är

Heey där
Men ska du gå
säg mig vadå
Ska vi ta sällskap
Här ta min hand
gå med varann
Jag menar allvar
En tjej som dig
ska ej gå själv
det är mitt ansvar

Sluta följ mig omkring
För jag vet vad du vill
Och du får ingenting

Men ska det va så svårt att få nå nullning här inatt?

Av Ronja Grahn - 19 juli 2009 21:52

När jag kom till kusinerna så ville dom vi skulle fara och bada, hade inget annat för mig så jag sa jag kunde följa dom.

Själv bada jag inte, hade ju redan gjort det en gång.

Men dom badade, plaskade och jaga fiskar. hehe.

Söt ungarna. Det va Noomi och Alva som va me. :)

Dom tyckte jag va lite tråkig som inte badade så lovade att ta med dom imorgon också, och att jag då skulle doppa hela mig.

Så det blir ju bra, hoppas bara det inte är kallt då, för då har jag gjort bort mig. Nahaha. ^^

Sen ville dom väl vi skulle och fiska också, får väl se hur det bli med de.


Har fått jobb nu, haha oj det där lät lite överdrivet. xD 

Jaja. Det är en stor hög med ved som ska in i vebon har den här veckan på mig. Så får jag 200:-

Gode bra de.


Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 19 juli 2009 15:47

Kvällen igår va jätte skoj, ^^ Men det vart lite för mycket av allt så jag kräktes typ inatt. Men det va int så farligt. xD

Frisk är jag då.

Steg upp vid 11-12 imorse åt frukost sen gick jag ut gjorde klart massa saker i stallet. Och red lite dressyr med Hilda i corallen.

Hon va super duktigt. :)

Sen sola jag en massa också, hur bra väder som helst och solen ligger på. :)

Efter de tog jag med mig Isa och cyklade till udden, badade.

Sen hem.

Sista backen till oss det långa gick ju inte så bra. Det gick typ i 180km/h ^^ hade Isa kopplad då, åså tvärstannar Isa. Cykeln fick ju värsta sladden och jag flög åt andra hållet. Skrapa upp båda knäna. Jätte kul. *Inte*

Åså står Isa bara där och glor som att inget hänt. Fick så damp.

Sved som fan när jag skulle tvätta det där å.

Jaja.. Jag överlevde då iaf.. :)


Har vart ute och solat nu, Tänkte bara in och skriva lite först.  

Ska gå över och goa med bäst kusinerna nu.

Mamma och pappa for nyss till Piteå och syrran är hos nån kompis.

Allt är som igår efter middag. Själv som vanlig. xD ^^

Heheh....


Puss å Kram/Ronja


Av Ronja Grahn - 18 juli 2009 16:14

Vem är det, vem är hon och vem fan är du?
Är det någon mer än jag som bara fuckar ur?
Vad fan fattar ingenting, vad har ni gjort med mej?
Jag bara vila någon timme, vad är du för tjej?
Och hey, vad är klockan och var är jag nånstans?
Vem är Sockan, vad är det för namn?
Ska jag upp? nej det skulle jag inte
Lika bra att sitta kvar, för jag var nog inte kapabel
att va den där hurtiga killen
Jag har stora problem med hela kroppens sinnen
Och mitt kassa minne Byzan skärp dig nu
Du är förebild tänk rfsu
Och du förresten det här är förfesten
Hur hade du tänkt att så här sänkt kunna klara resten?
Jag är finne, dricker spriten med sked
Säger killen som har tretton öl men däcka på tre

Det där var ingenting
Dom sa här ta en till
Dom gav mej nya öl, nya glas, nya shots
Tills jag vingla bort

Jag vakna någonstans
Där ingen fanns till hands
Där jag inte kände någon
Jag kände ingen alls

Jag fick karatefylla
Jag var ett svin mot er
Det blev karatefylla
Betedde mig jävligt fel
Jag fick karatefylla
Jag var ett svin mot er
Det blev karatefylla

Men till slut kom jag ut jag ba' vingla runt
Jag har 2 olika skor det här va himla skumt
Det är så här att man lär sig nog aldrig av felen
Men man spelar spelet efter spelets trevliga regler
För man vet har man levt på makaroner en vecka
Ska det inte mycket till för man ska stupa och decka
Tänker nu får det räcka eller ge mej en sexa
Och jag har ju faktiskt köpt öl som jag borde knäcka
Ingenting får lämnas ingenting får ges bort
Ingenting får slängas allting måste ner fort
Rätt sort spelar ingen roll ge mig nått
Jag har fått nått smått irriterande men gott
Som jag dricker innan jag ska in på stället
Men ska jag va ärlig blir nog fyllecellen
Innan krogen stänger, fy fan hur kan det bli så vilt
Och nu jiddrar vakten säger 'snälla kan du stå still'

Det där var ingenting
Dom sa här ta en till
Dom gav mej nya öl, nya glas, nya shots
Tills jag vingla bort

Jag vakna någonstans
Där ingen fanns till hands
Där jag inte kände någon
Jag kände ingen alls

Jag fick karatefylla
Jag var ett svin mot er
Det blev karatefylla
Betedde mig jävligt fel
Jag fick karatefylla
Jag var ett svin mot er
Det blev karatefylla.

Av Ronja Grahn - 18 juli 2009 14:07

Som jag sa så hämtade jag Alva vid halv tio åså for vi ut och körde Frille. Gick jätte bra. Alva körde själv jätte mycket. De tyckte hon va skoj. ^^

När vi va klara följde jag hon hem, sen for jag själv ut en liten sväng med Hilda. När hon va klar. Fick dom lunch.

Sen gick jag in och duscha, åt sen lunch.


Är själv hemma nu, mamma och pappa for nyss till Lycksele (vilket betyder nog att jag inte tar mig längre än till Arvidsjaur idag. :/ )

KulKul..

Och syrran är hos nån kompis i nån stuga.

Grannarna är också borta. xD


Vet inte om jag tycker det är så kul att vara själv i hela Granbo? ^^

Ring om ni vill hitta på nå.. :)

Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 18 juli 2009 09:02

Go´morgon!

Vart jag som tog ut hästarna idag då, gu det är verkligen det värsta som finns. Vill hellre sova. :P

Halv tio så ska jag hämta Alva, har lovat henne att hon skulle få följa ut och köra en sväng med Frillsson idag. Det blir bra det.

Sen vet jag inte rikigt vad som händer, kanske ska till nån. :)


Nae Kajsa det här vart inte bra. Ska göra om men det är både svårt och jobbigt, så jag har inte tid. xD


Kram på er!/Ronja

Av Ronja Grahn - 17 juli 2009 11:57

Ååh det är inte lätt det där med färger och hur allt ska se ut. :/

Men nu får det va så här, har inte tid mer.

Blir väl ut en sväng sen Arvidsjaur.

Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 17 juli 2009 11:45

Har suttit här ett tag nu och försökt göra någon bra bakrund men det är inte lätt. xD

Blir ju roligt att se hur det här slutar. ^^

Lyssnar musik och kollar runt på andra sidor också.

Men funderar på att gå ut en stund nu. Känns som jag behöver frisk luft.

Inget kanon väder idag heller precis men det regnar & åskar då inte. Få se då vad det blir att hitta på.

Är lite små sur på mig själv för att jag som slutat träna nu, har inte orkat på sista tiden. Men ska försöka börja om nu, om man börjar med 3Km ett tag, sen öka till 4-5 osv..

För det känns verkligen som jag har hamnat på noll igen. :/

Inte bra...


Hade tänkt fara på trästocks-f imorgon men det är ju ingen som ska dit?!

Har frågat typ alla jag känner. xD

Tråkiga alla är.

Jaja.. Blir väl att hitta på nå annat annars. :)


Och idag är det Östersund, Lycka till alla som är där!


Kramar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards