Ronja Grahn

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Ronja Grahn - 6 juni 2009 23:51

Tävling i Boden idag, startade i lopp 7 och 12, åkte hemifrån ca. 09.00 imorse. I lopp 7 gick bra ändå fram till upploppet då tog Frille en sista galopp och blev diskad, vilket var jätte tråkigt. Skulle han hållt sig på benen skulle det säkert ha blivit en 3:dje plats. Nåja.. Sånt händer.

Lopp 12 då , gick bättre då. Råkade göra tjuvstart första gången så det vart en omstart i de loppet. Sen så slutade jag som 4:a på 2.57,3 Inte så snabbt men..

Det har ändå vart en bra dag, är nöjd så nöjd. :)


Fick nå damp då jag var i mitt rum ikväll, satt och kolla runt sen tyckte jag det såg så jävligt ut så jag börja städa sen möblerade jag om i hela rummet + att jag fått 2 nya hyllor och flyttat ut ett skåp som jag hade. Ser mycket mycket bättre ut nu vill jag lova. :)


Imorgon äre Hopptävling på Stallet i Arvidsjaur, hoppar 2 klasser med Mirre, Syrran ska hoppa 1 klass med Frille.

Det blir kul det. :)


Nä nu ska jag gå och duscha, känner mig som en dammråtta efter allt städande. ^^

Kram på er! /Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards