Ronja Grahn

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Ronja Grahn - 14 juni 2009 21:17

Världens tråkigaste väder idag, :/ Seriöst bara regn, regn och mera regn.

Chilla bara imorse. For till Arvidsjaur typ klockan 14.00 och kom just hem.  Har haft det BÄST idag! :D Linnea <3

Haha, är typ lat orkar it skriva så mycket mer.


Blir galen facebook fungerar inte på den här cp datorn. :/

Jajaja...

Ha de bra!

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 14 juni 2009 10:22

Vaknade ganska tidigt idag. xD

Kunde inte somna om då så jag steg upp.

Just nu sitter jag och nöter spel på datorn, blir så förbannad på nivån jag är på nu så jag va tvungen ta en paus. ^^

Men jag har klarat en massa som jag inte klarat förr, så det går frammåt. ^^

När man har kollat alla sina sidor och ingen social är inne på msn, va ska man då göra? He på musik och spela spel? Brukar oftast bli så.

Tror jag ska äta nå frukost nu, blev lite hungrig.

KramKram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards