Ronja Grahn

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Ronja Grahn - 21 juni 2009 21:00



Kom ju till Skellefteå idag då, vid 14.00 - 15-00 nån gång.

Packade ut allt från grejer till Hästar då, sen for pappa. Träffade Amalia då på travet som var där redan, vi skulle vara där till 20.00 nån gång. :)

Vi gjorde en massa saker, och hade jätte skoj. ^^

Så bestämmde vi att det var ju lika bra att vi sov kvar där på travet eftersom vi ändå skulle dit imorgon. Och det gjorde vi.

På bilden här så är vi på väg för att mata hästarna ute.

(Amalia på bilden)



Näsvallens Frilla. :) Sötast!

Tråkigt som det är så har hon blivit sjuk och Amalia kan inte ha hon på lägret. Men då skulle hon få ha Love is istället. (Julias häst)



På bilden här är det Hercules, travets nya häst som är för fet han har typ 100kg för mycket vikt. Det är jätte synd om han. Stackarn kan få fång när som helst om han inte får börja bantas.

Hoppas tjejerna som äger han förstår det.






När vi gjort klart allt som skulle göras och vi inte hade nåt att göra så bestämmde vi att vi skulle göra en midsommarkrans. Haha.

Så här vart resultatet.

Vad tycker ni? ;) Vi vart jätte nöjda. ^^



När dagen var slut och vi hade gjort klart det mesta så gick vi och la oss.

Haha. Gu vad kul den kvällen/natten var. ;)


Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 21 juni 2009 06:48

God morgon! Nu ska jag prova blogga med mobilen för första gången. Blir spännande att se hur det blir. =) Packningen tog ungefär till klockan 01.00 inatt men det var nog för att jag var ute med syrran och körde krocket hur länge som helst. xD Haha. Men klar blev jag iallafall. Ni kanske undrar vad jag gör vaken halv sju, Men det vet jag inte ens själv, jag vaknade nu helt klar vaken. Jag som hade tänkt vila ut till iallafall 09.00, Men det brukar väl bli så då man ska göra nå "spännande". Bra väder ser det då ut att vara, himlen klar blå och 10 grader varmt redan, vad lär det inte bli sen då?

Jag tror mamma sa att det skulle bli vid 20 grader varmt idag. Vad kul om vi kan få bra väder på lägret. Jag kom ihåg hur mycket det regnade förra året. Nä nu ska jag sluta svammla. Ska försöka somna om. Kram på er!/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards