Ronja Grahn

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Ronja Grahn - 16 juni 2009 23:27

Eva ville får större bröst, men hon vågade inte göra något kirurgiskt ingrepp. Hon hade blivit tipsad om en läkare inom naturläkemedel och hälsokost som hon besökte.
- Jag har en lite udda metod, sa läkaren, men den kommer hjälpa dig! Varje dag, PRICK kl 16.00 så ska du i 5 minuter massera dina bröst och sjunga "gulligullan koko som en gök KOKO". Då ska du redan inom en vecka ha fått större bröst.
- Du skämtar?! utropade Eva.
- Nej då inte alls, det funkar för alla mina patienter. Fast männen har ju en annan sång om de vill förstora... ja du vet vad. Med det har hjälpt de alla.
- Okej! Det skadar inte att prova.
Efter en vecka av masserande och gulligullan så hade det faktiskt givit resultat. Fast Eva ville ha lite större så hon fortsatte en vecka till. Men så en dag så gick hon och handlade mat och hade helt glömt bort att klockan hade hunnit bli 16.00
- Shit vad gör jag nu?? Ja ja, jag får gå in mellan några hyllor och göra det lite diskret.
Så där stod hon och masserade och viskade gulligullan. Men självklart blev hon påkommen av sin väninnas make!
- Hej Eva! Här står du...
- Eh.. Hej Mats! Ja... Här står jag och masserar brösten bakom konservhyllan! Det är lite underligt, men varje dag klockan 16 ska jag...
- Herrejävlar! Är klockan redan 16?! Ekorr’n satt i granen, skulle skala kottar....





Hahahahahahahahaahahahaahahahahahahahahahahahahaha
haha...

Är kanske för trött. xD

Ska gå upp och sova nu eller säkert blire väl att läsa först.

God natt på er!

Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 16 juni 2009 21:04

Har anmält till Lyckseles heldag idag. :)

Två lopp med Frille och Hilda till ett kval, blir ju skoj de.

Har kört Hilda en sväng ikväll också.


Resten av dagen har jag mest bara chillat, diggat musik och chattat.

Va ju tråk väder imorse, men nu ikväll kom solen, riktigt härligt. Äntligen hann man få nå "sommarlovs känsla".

Hoppas det är sånt här väder imorgon också, och nästa och nästa........

Blir Boden och slutmäta Hilda imorgon, nice nice.

På kvällen kanske det blir Arvidsjaur om jag orkar. :)


Nä nu ska jag gå ut, det är en riktig härlig kvälls sol, ska ta med mig kameran också.

PussochKram/Ronja

Av Ronja Grahn - 16 juni 2009 11:05


De va det här gänget som jag praoa hos 1 vecka. Va ju och kolla på deras skolavslutning. :)



Trevlig sommar! :)


Matilda, :) Sötast! <3



Jag, bilden är tagen typ just innan vi åkte in till Arvidsjaur. :P

Så så där såg jag ut då.




Niorna som går ut nu.



Linnea :)



:)



:)



:)



:)



Haha... ^^ Tog typ 5 minuter för mig att fatta den där.

Hahaha.. Så bra! :D



Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 16 juni 2009 10:22

Drömmde 3 saker inatt, 1 sak var att vår klass va och hälsa  på där vi skulle börja gymnasiet. Vi fick typ rösta var vi skulle bo, åså höra nån kurs och göra nå tävlingar. ^^ Haha. De var helt sjukt.

Sen drömde jag att det kom in en stoor geting i huset och med stor mena jag hur stor som helst, den va nästan som en hund stor. Och jag vart så rädd att jag börja skaka. Fy fan va den va läskig. Åså börja mamma jaga han med en tidning hon skulle tydligen slå ihjäl han med piteå- tidningen. ^^ xD

Det sista jag drömmde var att Facebook började fungera igen, så gla jag vart men så sur jag vart när det fortfarande inte fungerade.

Det är knäppt som man kan drömma ibland. xD


Sitter här ni och kollar lite, kom på att jag lovade att lägga ut bilder från tex. skolavslutningen och det har jag inte gjort än. xD

Bäst att göra det.

Bilder kommer idag, det lovar jag. :)


Nu blire Frukost.

Kram på er! /Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards