Ronja Grahn

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Ronja Grahn - 12 juni 2009 09:46

Skolavslutning idag då. Fan va taggad man är. :)

Har vart uppe sen 07.00 och fixat mig och fixat allt annat som ska göras, är typ klar nu. Eller allså jag är klar men det känns som jag har jätte mycket kvar att göra. ^^ Känner mig gode stressad. Vet inte varför.

Far till Arvidsjaur om typ 1 timme, vi ska samlas klockan 11:00 i klass rummet.

Det vart jätte bra med den röda hårfärgen, tycker då jag. Ni får gärna säga sen vad ni tycker. Vissa ser mig väl idag och för er andra lägger jag säkert ut nå bilder ikväll eller imorgon.

Fatta härligt det blir med sommarlov. Och gu så fort åttan har gått, tycker inte alls den har vart så "jobbig" som det låter på alla. Men det är ju jag de.. Alla som känner mig vet säkert att jag är lite tvärt om. ^^


Nä nu ska jag inte sitta här längre, känns inte som jag har tid även om det är det jag har. ^^

Efter avslutningen blire väl att vara med brudarna, ska hem mellan 16.00 och 18.00 sen blire ner till Arvidsjaur igen.

Kommer bli skit skoj dag/kväll/natt. :D


Hoppas ni får en bra dag också!

Kram på er! /Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards