Ronja Grahn

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Ronja Grahn - 15 juni 2009 19:43

Vaknade vid typ 11.30 imorse, gode härligt. :))

Vart att se film till ca. 02.30 igåt eller i natt,hur man nu säger.  kulkul. xD hehe.

Regn och åska vare fram till 15.00 nån gång då kom solen helt plötsligt, så då for jag och Moa ut och red i skogen (Hilda och Frille), härligt. Men det tog inte så länge så började de regna igen.

När jag kom hem/in så åt jag middag sen duschen, har suttit och nött spel nu igen. ^^ Men jag har faktiskt klarat typ 10 banor sen sist jag skrev, de går undan. ^^ :)

Har fått veta att nästan alla hästar i Skellefteå har blivit sjuka, så tveksamt om de blir att fara på läger. Vill inte precis smitta ner mina.

Imorgon ska jag iaf anmäla till Lycksele, anmäler också Hilda till ett kval då. Hoppas det kommer gå bra. :P


Så ä hä..  ;)

Ha de bra! Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards