Ronja Grahn

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Ronja Grahn - 10 juni 2009 21:50

På skolan idag har vi lämnat igen so böcker och engelskan, efter det städa vi våran bänk, och nå skåp i klassrummet. När vi gjort de så fick vi gå ner och städa ur våra skåp. När det var klart och godkännt så vare bara låsa för sista gången och sen lämna vi igen nykeln. :)

Sen hade vi rast 30 minuter och efter det såg vi film fram till lunch, åså slutade vi efter lunch. Härligt.

När vi ätit så for Jag, Marielle och Linnea till dollarstore, vart smycken och Godis. :) Senfor vi och kolla på när 9:orna mötte lärarna i fotboll. Lärarna vann med 4-1 tror jag.

Sen chilla vi bara, snacka och sånt så for vi hem till Linnea, och sen över till en Linnea kände. Mohhaha! Gud vad kul vi hade. ^^


Har köpt hårfärg idag, hade tänkt brun men det vart inte brun. Haha. ^^ Det blev typ rött. ^^ Kommer bli väldigt kul att se resultatet. Men jag tror det blir bra faktiskt. Ska ju klippa mig imorgon också.


Longerat Frillsson ikväll, gick bra.


Nu ska jag duscha!

Kram på er! /Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards