Ronja Grahn

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Ronja Grahn - 26 juni 2009 22:47

By the way, som alla typ märkt är jag med i tidningen idag. Hehe. :) Norra västerbotten, sporten. Agnes och Frille är med på första sport sidan och jag är med på sidan 5 med hästarna.Åså äre massa text. Det vart jätte bra. 

Köp gärna tidningen och kolla. Om ni vill. (A)

Pappa kom hem med tidningen efter han jobbade så fick se då. Hemma har vi ju Piteå tidningen. Men fick veta direkt jag vaknat att jag var i tidningen, många har ringt för det. xD Och sms har också kommit. Haha.

Inte visste jag att så många hade Norran och att så många kolla sporten noga. Haha. xD :P Men det var ju kul.


Nä nu ska jag logga ut från datorn. Hehe.

Kram på er! /Ronja

Av Ronja Grahn - 26 juni 2009 21:49

Gu så skönt att sova ut idag, fast jag vet inte hur mycket jag kunde sova för telefonen har ringt hela dagen. Och då menar jag verkligen hela dagen. Och det har vart om allt möjligt.

Men längre än vad man gjorde på lägret har jag då sovit. :)

Sen har jag mest tagit det lungt i Solen, liggit och solat massor, va i stallet och packa upp Hilda och Frilles saker som dom inte behöver i Lycksele (tex.Sadlar m.m.), Selen och de tog jag mig bara en titt på och packade tillbaka. :)

Det bär ju av till Lycksele imorgon, det kommer bli så roligt. Det är en sak som blir lite jobbigt och det är att jag ska ut i sista kvalet och efter det ska jag ut i lopp ett. Som är direkt efter, men man får väl prata med någon om nån liten paus så jag hinner byta vagn. :P

Efter alla lopp så blire rida ner till älven och bada med hästarna. Det är sååå myysss. =D

Har anmält Frille till dubbeldagarna i Boden idag också, till 4:a lopp var av 2 är ganska hårda. xD Det är inte länge kvar dit heller. :P 7 dagar? Jo. Precis en vecka är det ju.

Har tagit en massa kort idag också, det var jätte kul att fota. Hehe.

Åså har jag ju skrivit allt vad vi gjort på lägret, och laggt upp massa bilder så bläddra gärna ner och kolla. :)

Hade ju tänkt fara till Piteå och kolla på fotbollen, men orkade inte det. Stannade hemma istället och gjorde nyttigt, :P hehe.


Blir inte så lång kväll ikväll ska upp typ halv sex imorgon, vi måste fara vid 07.00-07.30 och jag har lite saker kvar att göra. :P


Ni få ha det så bra!

Jag är jätte TAGGAD till imorgon. :P

KramKram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards