Ronja Grahn

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Ronja Grahn - 11 juni 2009 21:01

Vaknade klockan 06.00 imorse och tänkte då, sista morgonen man ska upp och iväg till skolan (för att gå skola) då äre väl värt att hoppa upp. Så låg kvar typ 5 minuter sen så steg jag upp. :)

Vi började 09.00 imorse, och började med att spela brännboll mot 8ab, dom vann över oss med typ 20 poäng. SKIT också! xD

Efter det såg vi film och fick glass i klassrummet, sen vare lunch.  Efter lunch så va jag me och servera till niorna. Det var jätte skoj, och efter vi hade serverat och alla hade gått fick alla vi som serverat äta också av maten. Potatisgratäng och kött. Det var super gott.

Sen va jag me Linnea och Marielle till jag skulle å klippa mig.

Klippte mig klockan 16.00 vart ganska bra faktiskt.

Sen träffade jag Linnea, vi svamlade på som vanligt, sen for vi och tittade på Nyborgskolans skolavslutning i Kyrkan. Dom är så söta.

Trevlig sommar alla barn! och Lukas också. ;) hehe. ^^

Efter det så åkte jag hem med mamma och Syrran och nu så sitter jag här och skriver.

Mamma ska snart färga håret på mig, kommer bli gode spännande att se resultatet. Lägger väl in nå bilder sen, antar att ni vill se. ^^

Kramar/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards