Ronja Grahn

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Ronja Grahn - 8 juni 2009 22:26

Sista veckan i 8:an nu då. :) Veckan är gode chill.

Måndagen idag har vart en vanlig Måndag, Imorgon Tisdag går vi bara halvdag så vi slutar typ 13.40 fast jag kom på en sak nu. No-läraren vart sjuk idag, så vi fick håla på halva lektionen, och det kan ju hända att vi har håla imorgon på lektionen då också, och OM det skulle vara så det är så, så slutar vi 11.45. HA vad härligt. Men det är ju inte säkert. Ska inte hoppas för mycket bara.

Gu så konstigt det har kännts att inte haft nån ridlektion idag, men gode skönt. Ska aldrig mer i mitt liv ha ridlektion på en Måndag.

Ikväll har jag mest bara tagit det lungt, sorterat klart bland massa bilder, läst , vart ute och jagat den förbaskade fotbollen. ^^ . Och sånt där.

Moa har vart i Piteå och spelat match ikväll, dom vann med 1-0 . Brabra!


Nä nu ska jag gå och ta ut de jag har i håret, har nå varma "pinnar" som det blir lockar av. Ska se hur det blir nu då. Ifall att jag ska ha så på skolavslutningen som så många tycker.  Blir spännande!


Ha de gött!

Kramar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards