Ronja Grahn

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Ronja Grahn - 25 juni 2009 22:57

Ja ni nu är jag hemma igen. :)

Lägret har vart jätte jätte skoj, och allt har gått så bra. Lite busig var väl Hilda men ändå duktig. Jag ska blogga om alla dagar på alla dagar imorgon. Ska lägga in bilder då också. :)

Men just nu sitter jag och är så grymt trött. Vi har ju inte sovit så mycket om jag säger så.

Blir nog att sova länge imorgon. KANSKE far till Piteå imorgon har inte bestämmt mig ännu. Beror på vädret.

Man orkar ju inte åka bil i 40 grader varmt. XD

Idag har det vart hur varmt som helst i skellefteå var det över 30 grader. Så jävla skönt.

Nä nu ska jag äta lite glass och sen gå och sova. Ni skulle bara veta hur trött jag är. Men svin kul har jag haft.

Ni ska få veta resten/allt imorgon.

Puss på er! /Ronja

Av Ronja Grahn - 25 juni 2009 21:00

Dagen började som vanligt med frukost och morgonsysslor.

Efter det så körde vi slingan i skogen, den är typ 3 km. Härligt härligt!

Varmt var det idag som tusan, över 30 grader varm. Så skönt... :)

Sen vare Lunch - Korv med bröd.

Och efter det så hade vi vårt lägerlopp Frille och Agnes höll på vinna det men Ester och Sofia hann lite fortare in i mål men dom kom 2:a då och det var ju jätte bra. Själv kom jag 5 eller 6:a nå med Hilda, haha. Jag kom inte ihåg. xD

Så när vi ställt in alla hästar så hade vi prisutdelning + att vi fick diplom. Royal hade skänkt saker som pris i tävlingen. Så det var lite blandat man fick välja av. Valde nån sorts nyckelknippa med lampa.


Som såg ut så där. :P


Diplom.  Hilda = Bäst. =D



Åså söt Agnes då, när jag stod och skulle ta fika kom Agnes med ett paket till mig och först jag bara: "what?" Så sa hon att det var för att hon fått låna Frille under lägret. Det var så sött av hon.

Och det var dom här grejerna jag fick i paketet. :)

Flugpannbandet som jag kollat på åt Hilda och häst Godis.

Tack så jätte mycket Agnes!

Jag är så glad också över att du ville ha han för han behöver verkligen lägertränas. ^^


Sen så var det städningen och packningen kvar, pappa kom vid 18.00 och vi for vid 19.00 nån gång. :)

Var hemma ca: 21.00


Det har vart ett otroligt roligt läger. Mycket har man lärt sig och nu är hästarna i topp till Lyckseles heldag på Lördag.

Tack alla som var med allt mellan 9 och 19 år. Utan er skulle det inte vart lika roligt. Och Tack till alla som hjälpte mig med bus Hilda.


Skrev aldrig att norran var där också, dom intervjuva (stavningen?)  bla. annat mig. xD Så snart är man väl säkert i tidningen.


Kram på er! /Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards