Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

SMS-bloggning

Av Ronja Grahn - 21 juni 2009 06:48

God morgon! Nu ska jag prova blogga med mobilen för första gången. Blir spännande att se hur det blir. =) Packningen tog ungefär till klockan 01.00 inatt men det var nog för att jag var ute med syrran och körde krocket hur länge som helst. xD Haha. Men klar blev jag iallafall. Ni kanske undrar vad jag gör vaken halv sju, Men det vet jag inte ens själv, jag vaknade nu helt klar vaken. Jag som hade tänkt vila ut till iallafall 09.00, Men det brukar väl bli så då man ska göra nå "spännande". Bra väder ser det då ut att vara, himlen klar blå och 10 grader varmt redan, vad lär det inte bli sen då?

Jag tror mamma sa att det skulle bli vid 20 grader varmt idag. Vad kul om vi kan få bra väder på lägret. Jag kom ihåg hur mycket det regnade förra året. Nä nu ska jag sluta svammla. Ska försöka somna om. Kram på er!/Ronja

 
 
Ingen bild

Kajsa

22 juni 2009 00:24

Hoppas att du har det bra på lägret! :)
Träffade Gunilla på Teckan idag, hon va på väg till Moas match, så när jag & barnen skulle promenera hemåt tog vi vägen förbi Isladan och stannade till och kolla vi också, en halvtimma ungefär. Det va kul, men jag vet int va resultatet blev... Isak blev för otålig så vi va ju tvungen gå hem. Ha det bra! KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards