Ronja Grahn

Alla inlägg under september 2011

Av Ronja Grahn - 24 september 2011 15:54

Shit, så tiden går fort!


1 år idag med min fina..  


                               


L o v e Y o u !  


Idag har vi städat lite i något taxi garage, men är hemma nu.. ska städa lite i mitt eget rum sen hoppa i duschen.

Ikväll blir det middag på afrodite med min schnygging!


 

Av Ronja Grahn - 23 september 2011 16:34

Blev orientering på idrotten, trodde det skulle vara nästa vecka.. men tydligen inte.

Tog 1,5 timme för oss, och helt genomblöt efteråt.. Säkert precis vad min förkyldning behövde.

Vi stämplade iallafall alla kontroller, så ska väl vara nöjd!:) Inte ofta..


Nu äre iallafall helg, vilket känns sköönt!

Nog gick denna vecka också ganska fort. Väntar på Nils ska komma hem nu, sen ska vi nog till han och äta.. :)


 

Av Ronja Grahn - 23 september 2011 09:03

Så skönt att sova så länge man vill, och stiga upp när man vill..

Bara att slippa höra väckarn, så härligt så!:)


Ska sätta igång tv:n och kika om det finns nå att se innan jag sätter fötterna på golvet... senare frukost.. :)


Och det jag hörde om SNÖ igår, var inget falskt rykte.. Imorse kom det tydligen snö igen.. dock sov jag för länge för att hinna se. Eftersom det ju försvinner direkt.

Men syster hade sett, och på facebook var det många + bilder..

Känns ju helt otroligt underbart!


Välkommen Vinter!

Av Ronja Grahn - 22 september 2011 22:29

Snacka om att fastna i ett nät av bokstäver.. jag som skulle städa idag....Har jag gjort det? Neee.. Bara sätta igång, jag har ju hela natten på mig.. för upp tidigt behöv jag ju då inte.. sen blir det dusch.. Men ska skynda på lite, sen lägga mig och se Andra Avenyn. :)


 

Haha, bjuder på denna! ;)

Av Ronja Grahn - 22 september 2011 20:21

Tycker lite synd om mig själv ikväll, och då får man väll ändå äta godis!!;)

Bara lite iallafall..


Det är TUR att jag har så fina vänner och en så fin pojkvän, annars vettja då tusan vad jag gjort.  


Spelar Betapet (Alfabet) på datan just nu, sååå skoj spel! Helt fast:)

Lägg till RonjaGrahn


Av Ronja Grahn - 22 september 2011 16:48

Känns så himla bra att Torsdagar är helt okej nu för tiden..!:)

Förrut var dom ju verkligen inte det om jag säger så.


Imorse var vi på studiebesök på reningverket, inte värmeverket som jag skrev i förra inlägget. Hade hört fel eller bara blandat ihop dem.

Nåja, var då inge kul studiebesök.. känns som jag inte är så brydd över vad som händer med all skit.. Fast däremot har jag varit duktig och redan skrivit klart rapporten.. eller så duktig kanske jag inte är då jag gjorde den istället för att räkna matte på matten.


Sen hade vi Engelska och Svenska efter lunch! Slutade kvart över tre..:)


Imorgon har vi ingen naturkunskap och ingen matte - vilket betyder att jag börjar 12.30 Snacka om härligt, det är såna här gånger man gillar skolan!

+ så är det en idrottslektion som är kvar (halv ett) så slutar vi två..

Och seen kommer hjärtat hem!

Det blir en bra dag minsann..:)


 

Av Ronja Grahn - 22 september 2011 08:00

Var verkligen trögstartad imorse, men vad gör det när man hinner i god tid iallafall?:)

Ska väll packa ihop mina saker och he mig mot skolan.

Studiebesök nu på förmiddagen.. värmeverket tro jag vi skulle till. Intressant.


Ute äre bara dimmigt och halv regnigt, hörde rykten om att det skulle ha snöat i Arvidsjaur men det måste ju vara falskt.. eller?!

På tal om snö, så längtar jag då! Får hoppas backen blivit vit då vi kommer hem från Tyskland.


Ha en bra dag!:)


 

Av Ronja Grahn - 21 september 2011 22:28

Bakade en kladdkaka ikväll.. med lite hjälp av lillasyster.

Ska inte skriva mycket mer om de, ni får kolla på bilderna och försöka förstå själva hur himla god den blev!!  


               



MUMS!


Något som är mindre mums, är att jag just kom på att vi har engelska läxa imorgon.. kanske dags att kolla in den!

Sen godnatt!:)

Ovido - Quiz & Flashcards