Ronja Grahn

Alla inlägg under september 2011

Av Ronja Grahn - 11 september 2011 18:33

Har haft en mycket bra Söndag! Trots att jag blev lite irri på att en viss affär skulle ha stängt Söndag.. Men det löste sig. Lyckades ju bränna pengar ändå.. Faktisk på riktigt bra saker.. :) Men nu ska jag inte köpa så himla mycket mer innan Tyskland!

Blev en sväng till Back city idag också, bara för att vi hade så mycket mer tid på oss som vi hade tänkt vara ute än vad vi kunde roa oss i Gallerian.

Sen åt vi middag på max innan vi traska hem.


Nu ska jag utmana Nils i 10 000 (mitt nya favvo spel) hahah

Åker hem till Arvidsjaur senare ikväll, kanske klickar in nått inlägg då jag är hemma!


Ha de så länge!

Av Ronja Grahn - 11 september 2011 10:57

Tycker det är drygt att Söndagar ska vara så "dissade". Tycker gott och väl att affärer skulle kunna vara öppna som vanligt osv..

Nä istället ska man måsta sitta och vänta evigheter på att dom ska öppna klockan tolv (Sent) Sen skynda sig, för man vet att dom stänger ju tidigare också.

Tummen ner för det! (Och neeej, jag är inte alls irriterad)   


Dock så tror jag att Nils är ganska nöjd med det, eftersom han ligger och sover på soffan nu, snarkar och mumlade nyss nå om mörk chokland. Skumis!

Men så går det när man sitter vaken hela nätterna, och har en tjej som vaknar tidigt! Haha!


Själv har jag ju hunnit med att göra bort kommande veckas läxa, så det slipper jag ju göra sen. Skönt!


Nä, nu ska jag väcka han, sen ska vi nog snart gå. Tänkte ta med mig all hans pant och springa in på ica innan gallerian öppnar!:)


      

(Två bilder från Stockholm)

Av Ronja Grahn - 11 september 2011 10:00

Har skjutit upp på att göra detta, eftersom jag inte ville snöra in allt i början av veckan. Men nu äre Söndag och jag har inte gjort nått av det.

Men lugn, jag bättrar mig! =)


 

  Att jag har världens gulligaste, finaste och bästaste pojkvän! 



   Att helgerna alltid ska gå så himmelens fort!

Av Ronja Grahn - 11 september 2011 09:11

Godmorgon!
Vaknade kring åtta imorse, och har sen dess inte kunnat sova så mycket till.

Har hunnit läsa lite grann och kikat en stund på datorn, men nu kurrar magen så ska fixa nå frukost.. =)


    

(Bilden blev jätte konstig, men det får vaa så)


Upp och hoppa!



Av Ronja Grahn - 10 september 2011 17:02

Blev shopping i "Back city" idag. Och eftersom inte bussarna gick dit idag så blev det även en långprommenad!

Så när vi var tillbaka i stan därifrån orkade vi inte gå på nå fler affärer, gick in på nån.. men det kändes bättre att gå imorgon istället.

Har köpt överkasst till min säng, en mysig morgonrock och hamstermat. Sen handlat lite saker på beställning också. Det var iallafall det jag behövde där bort ifrån.

Resten av min lista ska inhandlas i stan, imorgon!:)


Nu ska jag fixa middagen, Nils blev så gnällig!


 

(Tacka vettja Paraply, behövde ju bara bli "halv blöt" på hemvägen!)


Av Ronja Grahn - 10 september 2011 10:30

Så skönt att man tog sig upp i "tid". Har ätit frukost och kollat lite på fejjan, Nils diskar.. vilket jag skulle göra.. inte okej. Får ta igen det sen!


Snart far vi ut en sväng på stan, har en lååång lista på grejor som ska inhandlas!:)


Ha en bra dag!




Av Ronja Grahn - 9 september 2011 21:13

Efter 3 timmars bussresa kom jag tillslut fram till Piteå! Sköönt!:)

Kom hem till hjärtat då hade han vart så gullig och gjort tacos, yummie! Efter maten har vi bara tagit det lugnt, sett lite Idol!


Har nyss klickat hem lite bilder, men nu ska jag ställa undan datorn igen.


Fredagskvällen fortsätter nog med film och ännu mera fredagsmyys!

Jag gillar Fredagar.. =)

Men vem gör inte det?!


 

Av Ronja Grahn - 9 september 2011 12:19

Fredagar gillas!

Nu är det idrott om en stund.

Sen bär det iväg till Piteåååå! =)

Ovido - Quiz & Flashcards