Ronja Grahn

Alla inlägg under mars 2009

Av Ronja Grahn - 20 mars 2009 20:00

Fredaaaaaaaag  =  Heelg  =  Ledig = Yaaaaaaaaaaaaaaaaaay! :D


Haha.

På skolan idag kom Anna S och pratade om prao och jobb och sånt.

Var intressant, hade bestämmt var jag skulle praoa fast ändrade mig efter hon hade vart hos oss. ^^ haaha.

Fast kan typ inte bestämma mig ändå.

Efter de har vi bara sett film och jobbat lite, sen vare lunch, Kycklingsoppa. :) GottGott.

Sen hade vi bild, sen slut. :)

Efter skolan va jag och handlade med mamma.

Konsum sen intersport köpte en fleéce (stavningen?) jacka, och ett par slalomglasögon. :) eller köpte jag fick de ju av mamma. (:

sen dollar, lill-ica och hem.


Nu ska jag se Let´s dance.

Skriver kanske mer sen, hehe. Hinner inge mer nu.

Ha en bra kväll.

Kramkram/Ronja



Av Ronja Grahn - 19 mars 2009 17:53

Idag:


Svensk/engelska - Skrev uppsats.

Matte - prov, :) Gick bra.

Slöjd - stickade

Lunch- kött och potatis

Engelska- Läxförhör, Gick bra. :)

So- Film

Gympa- Vollyboll.

Slut. :)


Haha , då vet ni. (:

Har nyss ätit och ska snart gå ut en stund.


Äre nån som ska till vittjåkk på Lördag? :P Hör av er!


Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 18 mars 2009 21:48

Har vart på stallet ikväll, Moa hade ridning så jag orka inte va hemme själv och inte gö nå.

Så följde me, borstade Nea ett tag.

Tea skulle rida henne efter mötet och hade tydligen lite brottom.

Så då borsta jag henne.

Gu va sur hon vart på mej ett tag, stampa me hoven jätte mycket.

Höll på träffa min fot, aj va ont de skull gjort.

Hade lixom foppa tofflor. ^^

Efter de satt jag typ bara och prata me folk. :)

De va då mycket roligare att vara där än hemma.

Efter de allså hemma igen, duscha jag, (igen)

sen har jag sett tv, å nu sitter jag här.

Tror jag ska gå upp och lägga mej nu snart, ska bara fika först.

Är jätte trött åså äre spännande i boken jag läser. ^^


Va roligt att ni har börja kommentera, fortsätt så! :)

Ha d bra!

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 18 mars 2009 17:09

Sara, då skull du ha sett mig första gången jag såg de där... ^^


Onsdag idag, kort dag. :)

Onsdagar är roligaste vecko-dagen. (:

Efter skolan idag for jag och mamma på intersport och köpte nya slalom skidor + pjexor. :) De va inte dyrt, trodde de skulle blir mycket dyrare.

Roligt, nu blire vittjåkk på Lördag.

Kom just hem, ska äta nu.

KramKram/Ronja

Av Ronja Grahn - 17 mars 2009 21:00

Andra Avenyn nuuuuu. :)

Av Ronja Grahn - 17 mars 2009 18:34

Tisdag idag, gick jätte fort. :P

Fast de har typ inte hänt nå speciellt.

När jag kom hem gjorde jag middag och åt.

Sen satt jag här ett tag. :)

Efter de gick jag upp och såg tv, råkade somna på soffan och sov typ 1 timme. Va jätte trött, som jag har sprungit omkring idag. ^^

När jag vakna vart jag ändå sugen på att gå ut så for ut och sprang med Isa som också längtade ut.

Ingen vacker syn att springa förbi grannarna och se ca.20 rävar hänga på väggen. Fy va äckligt de va.

Ajaaa efter de åt jag lite glass och såg tv igen. ;)

Gu va god glass jag köpte idag. ^^


Just nu sitter jag här,

håller på att ladda i ny musik i mp3:n, :) 


Det är inte lätt att få nån som inte förstå att förstå...


Ha d bra!

Kram/Ronja




Av Ronja Grahn - 16 mars 2009 17:10

Skolan:

Gympa- Bad, hade bad på gympan idag. :) Haha, de där lät konstigt, men ni få förstå själva. ^^

Matte- plugga till prov.

Engelska- Jobb jobb....

Lunch- Potatisbullar.

No-Biologi-grupp arbete, redovisning.

Svenska- läsförståelse

Matte- Spel. :)


De är va som har hänt på skolan idag de. ;)

Skönt att jobbigaste och långsamaste dagen på veckan är över.

Nu kommer dom andra dagarna gå jätte fort, sen äre helg. :) Yay.


Ikväll äre ridning. :)

Har hoppning ikväll, längtar längtar. :)

Har blivit helt jävla galen i å hoppa. ^^

Så himla skoj.

Hopp-kursen igår gick jätte bra. Gu va kul de va. ^^.


Är skit taggad för tävling på Lördag. (:


Snart ska jag äta, sen blire väl stallet.

KramKram/Ronja



Ovido - Quiz & Flashcards