Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 20 juni 2009

Packar

Av Ronja Grahn - 20 juni 2009 21:41

Vaknade med tanken: "Imorgon far jag ju till Skellefteå"

Vart rätt stressad då för jag vet hur mycket jag har att göra inann dess, och inget hade jag ännu gjort. Så idag har jag typ bara packat då, det blir inte lite saker då man har 2 hästar med sig. Ni skulle bara se min packning. Blir roligt att se hur fullt det kommer bli i bussen. ^^

Har också tvättat vagnen som var jätte smutsig och kört en sväng med Hilda för jag var tvungen ställa in lite saker åt henne.

Packat klart alla hästarnas saker har jag gjort idag då, men mina egna har jag knappt börjat med. xD Inte bra. Kommer ju ta ett tag med det också.

 Jag vet inte om alla förstått men imorgon så far jag ju till travet då lämnar hästarna där också ska jag visst vara kvar där ett tag.

Sen så åker jag hem till Amalia ska vara med/hos henne till på Måndag då (1 natt) Och på Måndag så börjar lägret. :) Typ klockan 12.00 nån gång tror jag. :) Lägret räcker till på Torsdag.

Så kommer inte hem för än då.

Det kommer bli skit skojj. Amalias syrra ska låna Frille lite grann tror jag. Eftersom jag har Hilda och Frille behöver läger träningen, men jag ska köra han själv lite grann också.

Det blir super.


Nä nu måste jag börja packa mina egna saker, det är ganska mycket det också vill jag lova.

Ha det så bra!

Kramar/Ronja


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards