Ronja Grahn

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Ronja Grahn - 2 augusti 2010 22:10

För prick ett år sedan så svarade jag på dessa frågor, tänkte att det kan ju vara kul att göra igen nu såhär ett år senare och se hur mycket som ändrats och vad som fortfarande stämmer. :) 



ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV


1. är du singel?: Ja
2. är du lycklig?: Ja
3. är du uttråkad?: Nu ja..  Nej
4. är du ledsen?: Nej
5. är du italienare?: Nej
6. är du en cooling?: Klart!
7. är du från irland?: Nej
8. är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja Nej


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV


1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
2. har du någon gång blivit sårad? Ja
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? Nejj   Ja!
6. har du haft en hemlig beundrare? ingen aning? Kanske det?;)
7. är du kär? Tror de. Ja
8. vill du gifta dig när du blir stor? Javisst



TVÅ ALTERNATIV


1. hår eller ögon? Båda (;  Ögon
2. katter eller hundar? Katter
3. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa
4. tv eller internet? Internet
5. coca-cola eller pepsi? Coca-cola
6. utekväll eller romantisk hemmakväll? Båda
7. pengar eller lycka? Hm? pengar är lycka,lycka är pengar eller var är det nu man brukar säga. Nämen nog väljer jag lycka. Är man lycklig brukar resten inte spela så stor roll.
8. dag eller natt? Dag Natt
9. msn eller mobil?  Båda Mobil


TIO "HAR DU NÅNSIN..."


1. blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nee
2. brutit ett ben? Nej
3. gjort nåt du ångrar? Ja

4. hoppat bungee jump? Nej, men jag vill. :)
5. ljugit för någon du tycker om? Nej
6. ätit en hel tårta? Nej, Äter inte tårta alls.

7. gjort bort dig offentligt? Hah Jo!
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
9. gråtit när ett husdjur dog? Ja
10. velat försvinna? Ja!!


8 SENASTE


1. telefonsamtalet du gjorde? Amalia Emma
2. telefonsamtalet du fick? Farmor Mamma

3. personen du var med? ^^<3 Beror på, nån i familjen?
4. roligaste grejen som hänt? ^^:) Bra fråga.
5. personen du smsade? Syster Emma
6. du kommenterade? Syster
7. du tillbringade natten med? Själv woooo.
8. du kramade? Kusin  Sara



1. Är du snygg? Njasi..  Nej
2. Är du fet? Riktig tjockis. ^^  Typ!

3. Är du smal? Jo om man är smal då man är tjockis? Får höra det, men tycker det inte själv.
4. Är du en sportfåne? Haha. Lite kanske?   Nja, det tycker jag inte.
5. Är du rolig? Alltid Händer väl.. ;)
6. Är du sjuk? Ne
7. Är du feg? Näää.:) Beror på vad det gäller.
8. Är du törstig? Nej
9. Är du 15 år? Vad tror ni? Ja, än några månader.
10. Är du rik? Jo jätte. xD Känner mig faktisk lite små rik. haha!
11. Är du fattig? Det tycker jag inte Verkligen inte.

12. Är du smart? Såklart Man har väl sina bra och dåliga dagar. Ibland så
13. Är du retsugen? Haha ja..   Faktiskt inte.
14. Är du shoppingsugen? JA

15. Är du saknad av någon? Vet jag inte?  Idag vet jag faktiskt att jag är det:)


TRE SKULLE:


1. Skulle du vilja vara längre? Ja
2. Skulle du vilja väga mer? Nejnej!
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej,inte just nu.


SJU KAN:


1. Kan du vifta på öronen? Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Joho!
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Haha jag? Nej.
5. Kan dina vänner lita på dig? Ja det kan dom.
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Jo Redan gjort!



FYRA ANTINGEN ELLER:


1. Pierca läppen eller ögonbrynet? Inget Hm, svårt.
2. Vara seriös eller rolig? Rolig
3. Brinna upp eller drunkna? Brinna drunkna
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar


SVARA ÄRLIGT:


1. Tycker du om någon just nu? Ja
2. Sol eller måne? Sol Måne
3. Vinter eller höst? Vinter
4. Soligt eller regnigt? Soligt såklart?! Jag gillar faktisk båda. (Så länge det ena inte förstör ens planer.)
5. Är du uttråkad? Ja Nej


OM MIG:


1. Hur mycket är klockan just nu? 19:01 22:40
2. Vart vill du bo? Luleå? Hehe. Nä jag vet inte. Här går väl gode bra. :) Just nu här i Arvidsjaur, i framtiden vet jag inte.

4. Vill du gifta dig? sen ja.  (Men hallå, dessa har jag ju redan svarat på)
5. Är du kär? Det tror jag. <3  Ja
6. Favoritårstid? Sommar. :) Vinter


HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA:


1. Kysst någon? Ne
2. Blivit kramad? Jaa  Ne
3. Känt dig fånig? Joo  Ne
4. Saknat någon? Ja

5. Ljugit? Nej



Sådärja, lite ändring blev det ju. Fick ju fundera lite på vad jag tänkte på för ett år sen.

Hoppas ni ser att läsa även om det vart lite "Kladdigt".

Av Ronja Grahn - 2 augusti 2010 20:00

Somnade två idag och sov till fyra, måste väl ha varit ganska trött? Haha!

Skönt var det då, gjorde mig redo och for ut på en massa ärenden hittade även nå jätte fint som jag inte kunde låta bli att köpa. Fick en så klar idé kommer bli toppen, men behöver köpa in lite mer saker innan jag kan göra min idé klar.

Åh, börja längta så till vintern, kolsvart ute. Så mysigt. Ja, min fina idé har med värmeljus att göra.


Har bara tagit det lugnt ikväll, kollat på bilder, sorterat, laddat upp, till mycket bra musik.

Blir nog kvar i detta läge en stund till. :)


- - -


Förstår inte varför? Men det är ditt val, jag kan inte göra mer än gå runt och vänta och hoppas.

Av Ronja Grahn - 2 augusti 2010 19:25

Herr och fru Varpsved


Ja, i Lördags var det ju bröllops firande. Blev en massa skratt och tårar(glada,såklart), god mat,trevligt folk och en fest som räckte långt in på natten.

Hur kul som helst, oja!


Lite bilder här:

(Så snabb har jag väl aldrig varit?) hihi.



Stans vackraste par, All lycka till er!



                 

             

Av Ronja Grahn - 2 augusti 2010 13:45

HA! Jag vann.

Min syster är nog lika dålig förlorare som jag!

Haha, fick mig då ett gott skratt.

 

 

Nu regnar det också, passande för nu ska jag sova! :)

Av Ronja Grahn - 2 augusti 2010 13:10

Vaknade kvart i tolv imorse av att Isa gnällde, typiskt!

Nåja, var väl egentligen lika bra, fick ju ändå sova ganska så länge. :)

Sitter just nu och spelar kort med syster, ska göra det en stund till sen tänkte jag lägga mig och vila nån timme till. Känner mig inte så pigg.


Och vädret det är inte heller bra, blåser och är grått.

Visst är det ju tråkigt, men idag är jag lika glad ändå.. :)


Ska fara ut på lite ärenden sen också.


Tjofräääs!

Ovido - Quiz & Flashcards