Ronja Grahn

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Ronja Grahn - 11 augusti 2010 14:48

Gick in på cdon och kolla om dom hade fått in väskan till kameran än, mest i brist på annat att göra. OCH nog fan hade dom det.

Skrek av lycka.

Förstå ändå om jag hade köpt väskan på expert igår, då hade jag ju verkligen inte mått bra nu vill jag lova.

Klicka in min adress, och dom tackade så mycket!

 

Nu är det bara vänta på att kameran och väskan ska komma.

1-3 dagar, HOPPAS innan Fredag.

Håller tummarna.

Av Ronja Grahn - 11 augusti 2010 09:43

Måste erkänna själv att jag var mycket duktig igår, syftar då på motionen jag måste fått. hehe! Skryter lite..men det får man väl göra ibland.

Efter middagen så hade Moa match på K4 så jag,mamma och Isa promenera upp dit och kolla. Duktiga var dom, seger med 4-2.

Sen så promenerade vi hem också.

 

For ut med Emma sen, mjukglass och kolla läget i Arvidsjaur. (Dött som vanligt)

Sen tog vi en promenad runt nybban med hundarna. (Ännu mer motion)

 

Tycker inte det var illa alls må jag säga. :)

Nu är de ju bara fortsätta på det spåret!

 

 

Vaknade halv nio imorse, sov hos Emma inatt, så klev upp och promenera hem.

Emma själv for ju och jobba sju imorse.

 

Sitter och lyssnar på musik just nu, försöker komma igång. Tror inte jag vaknat än riktigt.

Kanske dags för nå frukost! :)

Ovido - Quiz & Flashcards