Ronja Grahn

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Ronja Grahn - 27 augusti 2010 17:46

Hittade en så söt bild. Från vänster: Moa,Alexander och jag.

Det var väl inte så länge sen ändå som man var så liten.

Vad kan det vara? snart 10 år sen?

Hua. Jag börjar känna mig gammal.

 

Men en sak är då säkert, kärleken i mig till barn har alltid varit stor,

Och kommer alltid vara!

 





Skjuter lite på middagen (måste ju vara det enda bra med att vara själv,väljer tiden själv lixom) och far ut på lite ärenden. Ooooooyes!

Av Ronja Grahn - 27 augusti 2010 17:16

Fredagar är bra dagar, man har ju hunnit glömma hur det känns att få helg då man varit ledig flera månader.

Att gå hem en Fredag efter att ha slutat är en speciell känsla allt :)

Efter första veckan på barn och fritid känns det hur bra som helst, ångrar verkligen inte mitt val. Denna vecka har varit kanon. Och ser frammemot dessa 3 år.

Idag har vi haft svenska och engelska, sen lunch matte och efter det så slutar bf1:or :) Då är klockan bara 13.00 hur skönt tror ni det är på en skala?

Hur härligt som helst!

Nog visste jag att Fredagar var korta, men såå här korta hade jag väl aldrig trott. Så  går det då man inte kollar så jätte noga på schemat. hehe!

 

Har varit på banken, och mimmis med mamma, kollade om nå byxor men finns ju fan inga som passar mig. Fuck!

Jag behöver till Stan! Så känner nån sig shopping sugen kan ni ju höra av er!

 

Mamma jobbar kväll och syster är på vift, så antar att jag får göra nå middag själv idag. Vilket jag inte tycker är så värst skoj. Det är ju roligare att göra mat om nån mer ska äta. Försökte få Moa och hennes kompisar att komma och äta. Men det ville dom då inte. Undra vad det kan bero på.. höhöh ;)

 

 

Nä, bara att ställa sig vid spisen nu! Köttbullar och makaroner :)

Ovido - Quiz & Flashcards