Ronja Grahn

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Ronja Grahn - 9 augusti 2010 21:40

Musiken på högsta volym, och humöret på topp.

Anledningen är säkert att jag är själv här hemma, alla andra har försvunnit. Sköönt! Och det tycker nog dom också för jag blir bara förbannad på dom direkt dom visar sig och öppnar munnen.

JA, det är en sån vecka.

I hate it, men nu när jag är själv mår jag riktigt bra.

 

Väntar på att Emma ska komma hem, då ska vi väl ut en sväng. WooppWooopp!

Av Ronja Grahn - 9 augusti 2010 15:54

Har just kommit in, har vart en sväng på expert och frågat om dom hade kameraväska till kameran jag har kollat på, men det hade dom dock inte. Men tydligen ska det gå med vilken väska som helst och så tog han fram nån för 900:- nja. Inte när den på cdon kostar 499:-

Problemet är bara att dom inte har kvar den där väskan på cdon, undra hur länge det ska ta innan dom får in den igen då.

Alltid ska det ju då vara nå...


Va och handla en sväng med mamma sen.


Nu blir det väl middag så får vi se sen vad som ska hittas på. :)

Ovido - Quiz & Flashcards