Ronja Grahn

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Ronja Grahn - 5 augusti 2010 22:30

Gör en tidig kväll, ska tvätta bort sminket och krypa ner under täcket. Kanske är det nån bra film på tv. Eller kanske det händer nå skoj på facebook.

Orkar inte sitta uppe längre, känns att man var uppe tidigt imorse. Hehe:)

Av Ronja Grahn - 5 augusti 2010 19:55

Har inte hänt mycket alls idag, så har som inte haft mycket att skriva.

Men faktiskt så har jag vart uppe sen 10.00 imorse, det var väl inte så dåligt?:)

Blev lite ärenden på samhället idag,(känns som det blir varje dag) haha, alltid ska det va nå. Sen har kusin varit och hälsat på en stund.

Vädret har varit på topp idag, grymt varmt.

 

Snart kommer nog Sanna förbi, blir trevligt! Länge sen sist.

Skriver väl kanske ett inlägg senare ikväll.

 

Tjofräs!

Av Ronja Grahn - 5 augusti 2010 01:15

Har varit en trevlig kväll med pizza till middag, glass och fruktsallad till efterrätt och kortspel med roliga typer. I like!


Dock så har det ju hänt en sak i Arvidsjaur ikväll, en man har hittats död.. självmord utanför ett dagis.

Usch och fy, man blir så ledsen.


Det bildas en stor klump i magen när sådant händer, tankarna går ju självklart till nära och kära. Och även till flickan som hittde mannen. Som var tror jag ett år äldre än min syrra, vad är man då. 13? Fylla 14.

Enligt vad man hört låg tydligen huvvet brevid kroppen.


Nä, fy. Jag klarar inte prata om sånt här.

Lilla Arvidsjaur, vad händer?


------------------------


Går och bär på en stor bestlutångest också, hittade en systemkamera som jag vill ha. Var glad över det och bestämmd på att köpa den. Tills jag hitta en dator jag vill ha..

Fuck så svårt, vad fan ska man välja?!

Dator eller Systemkamera?


Ta kort mer än älskar jag ju att göra, men en dator vet jag inte heller riktigt om jag klarar mig utan. Snart får jag sparken från denna dator, min kära mor tycker nämligen att jag använder den på tok för mycket. Kanske jag gör också...



Åå, så svårt. Jaja, Får väl sova på saken. Kanske det känns bättre imorgon. Hoppas kan man ju.

Nattinatti!! :)






Ovido - Quiz & Flashcards