Ronja Grahn

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Ronja Grahn - 10 augusti 2010 13:22

Det blev ju strålande fint väder idag! Tjiho. Så härligt:)

Kom nyss in från en promenad med Isa, en ganska så lång faktiskt. Va ju så härligt ute så man får ju passa på.

Sen så hade Isa lite mer koll än mig, hon skulle nödvändig vika av in i skogen på ett ställe, så jag tänkte få se vars hon är på väg och följde efter. Jo då kom vi till en badstrand. Mitt i skogen typ. Så släppte Isa så sprang hon i och bada. Det tyckte hon nog var jätte härligt. Bada är ju verkligen hennes grej.

Sen traska vi vidare hemmåt med nya krafter. 


Fick ett samtal idag, och med ens fylldes hela jag med glädje.

Nu ska jag verkligen njuta av dessa sista dagarna före skolan, först nu så kan jag verkligen slappna av!

 


Nä.. Boken,brillorna och ut på balkongen, här kan man ju inte sitta! :)

Av Ronja Grahn - 10 augusti 2010 07:47

Steg upp kvart i sex imorse, (frivilligt)! På med kläder och ut på en joggingtur. Grymt skönt, och nu så här i efterhand känner jag att det var precis vad som behövdes.

 

Chockade nog kroppen lite grann där, inget latande till halv två inte. Nu vänder vi på smeten!:)

 

Har duschat och ätit frukost, nu ska jag ta och mysa ner i soffan och läsa lite grann.


Ovido - Quiz & Flashcards