Ronja Grahn

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Ronja Grahn - 26 augusti 2010 22:27

Imorse var jag uppe tidigt minsann, halv sex. Så for jag ut med Billy (hund) och sprang en sväng. 40 minuter var jag ute.

Sen blev det duschen och annat "pyssel" inför skolan. ¨

På skolan idag har vi haft våran första, svenska,engelska,matte,bild och idrott lektion. Så det har mest bara varit en massa frågor och pressentations grejs.

Ikväll har jag gått en riktigt lång promenad med mamma,Kent,Isa,Billy och självklart KAMERAN.

Dock så har jag inte laddat över bilderna än. Men vissa vart mycket fina.

2 hela timmar var vi ute, så nu är jag trött.


Har just krypit ner under täcket, ska stänga och skynda mig och sova nu. Så jag hinner få så mycket sömn som möjligt.


Nattinatii!


  

Ovido - Quiz & Flashcards