Ronja Grahn

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Ronja Grahn - 17 augusti 2010 22:11

Har snart tagit 400 bilder med kameran, hehe. Oooops!

Ne, inte gör väl det någonting. Det är mycket roande och kul. :)

Har varit hos kusinerna och busat. Tror hälften av fotona är bara på dom. Så otroligt söta.

 

Har väldigt långtråkigt just nu. Börjar bli trött och fick lite ont i huvet.

Nåja. Bara bita ihop.

 

Snart blir det väl förhoppningsvis ändring på eländet ;)

 

MEN hör. Nå som verkligen fick mig att le, kollade på cdon av nån anledningen. OCH kameran som jag köpte kostar nu 1000 kr mer än vad jag gav för den.

Gissa om det känns lite i fingrarna? Hahaha....

 

Sånt gillar jag. :)

 

Av Ronja Grahn - 17 augusti 2010 11:15

Fint väder idag, men inte så värst varmt.

 

Har nyss ätit frukost, nu ska jag och kameran ut!

 

Har sovit gott och länge för att vara jag inatt.

Tråkigt men sant, så har jag förstått nu att jag blivit sjuk. Men vägrar erkänna det för mig själv.

Förkylningen som härjar. Huvva.

Antar det va därför som jag var så trött igår.

 

Aja, skit samma.


Ut i fin vädre nu och ta kort :)

Av Ronja Grahn - 17 augusti 2010 00:13

Är tröttare än jag vet inte vad, så tänkte stänga dumburken nu och gå upp och sova.

Då kanske man inte sover bort hela dagen imorgon. :)

 

Godnatt,sov gott och dröm sött!

 


Ovido - Quiz & Flashcards